abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2026 @ 15:19:20 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220413135
quote:
Sifan Hassan heeft zich afgemeld voor de marathon van Londen, waar ze op zondag 26 april aan de start zou staan. De olympisch kampioene op de marathon kampt met een achillespeesblessure, zo meldt de organisatie van de marathon.

De 33-jarige atlete liep de blessure zes weken geleden op bij een ongelukkig incident tijdens een training op de loopband. Aanvankelijk trainde Hassan door in de hoop op tijd fit te zijn voor de marathon, maar intensievere inspanningen bleken nog niet mogelijk. Om erger te voorkomen, slaat zij daarom de wedstrijd in Londen over.

"Dit was een heel moeilijke beslissing om te nemen. Ik vind het geweldig om de marathon van Londen te lopen. Daar won ik mijn allereerste marathon en ik heb er zoveel bijzondere herinneringen aan", zegt Hassan in een persbericht.

Hassan debuteerde in 2023 op de klassieke afstand van 42 kilometer en 195 meter en won toen meteen. Vorig jaar keerde ze, met olympisch goud op zak, terug en werd ze derde.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 23 maart 2026 @ 16:32:01 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220413665
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Sifan McHassan-Hassan
pi_220421989
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:19 schreef Szura het volgende:
Sifan Hassan heeft zich afgemeld voor de marathon van Londen, waar ze op zondag 26 april aan de start zou staan. De olympisch kampioene op de marathon kampt met een achillespeesblessure, zo meldt de organisatie van de marathon.

De 33-jarige atlete liep de blessure zes weken geleden op bij een ongelukkig incident tijdens een training op de loopband.
[..]

Een situatieschets @Zipportal @RamboDirk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')