Haha ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:59 schreef Debsterr het volgende:
je reserves zijn begrijpelijkoverigens heb je denk ik wel een redelijke primeur gehad in het vorige topic - in 1 topic positief afzwaaien en opnieuw inzwaaien
. Zou toch prachtig zijn als dit positief afloopt
.
Nooh wat spannend weer!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:42 schreef Cygne het volgende:
Hier nog steeds hartactie en ook goed gegroeid, prima hartslag en beweging. Waarschijnlijk toch korter zwanger. De gynaecoloog heeft iom verloskundige zofran voorgeschreven. Dinsdag weer terug en als het dan nog goed is verwijzing vlokkentest en regionaal ziekenhuis voor het stuk medische zorg.
Heel begrijpelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voorzichtig hoor, zo absurd weer.
Ik heb er kort iets in het andere topic over gelezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voorzichtig hoor, zo absurd weer.
Wat ontzettend bijzonder! De duimen draaienquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:42 schreef Cygne het volgende:
Hier nog steeds hartactie en ook goed gegroeid, prima hartslag en beweging. Waarschijnlijk toch korter zwanger. De gynaecoloog heeft iom verloskundige zofran voorgeschreven. Dinsdag weer terug en als het dan nog goed is verwijzing vlokkentest en regionaal ziekenhuis voor het stuk medische zorg.
Leuk en spannend!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:45 schreef Zombabe het volgende:
Ik heb verlof![]()
Wat zo wordt afgetrapt met de griepprik 😒
Dit weekend gaan de klossen onder het bed en wil ik de vluchtkoffer klaar hebben. Vanaf komende week lekker freubelen met de geboortekaartjes
En wat leuk zoveel nieuwe aanwas!
Succes straks, ik duim voor julliequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:37 schreef Debsterr het volgende:
Pfffff... ik heb een tabblad met een aftelklok openstaan. Nog 1 dag, 22 uur, 9 minuten tot we de afspraak hebben. Heb momenteel weer sterk het gevoel dat het niet goed zit. Dacht afgelopen maandag misselijk te worden, maar dat is weer verdwenen. In mijn hoofd is dus het hartje wel proberen te starten rond de 6 weken, maar is dat gefaald en nemen daarom nu geen klachten toe. Maak mezelf echt gek.
Ik duim voor julliequote:Op maandag 20 oktober 2025 08:51 schreef Debsterr het volgende:
Thankswe gaan het zien. Hopelijk mag ik na de echo langs de Hema voor een pakje, dat is wel onze traditie na goeie eerste echo's.
Succes vandaag!! 🍀🍀quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:51 schreef Debsterr het volgende:
Thankswe gaan het zien. Hopelijk mag ik na de echo langs de Hema voor een pakje, dat is wel onze traditie na goeie eerste echo's.
Wat fijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Debsterr het volgende:
De eerste echo is goed. Iets korter gemeten, dat dacht ik al obv vermoedelijke eisprong en ik denk ook late innesteling.
Maar er was een sterk hartje zichtbaar.
Jaaaquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Debsterr het volgende:
De eerste echo is goed. Iets korter gemeten, dat dacht ik al obv vermoedelijke eisprong en ik denk ook late innesteling.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Jaaa!quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Wat fijn debster! Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Metingen nu zeggen 6+4, dus 11 juni UDquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:06 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wat fijn debster! Gefeliciteerd
Hoever ben je?
Succes vandaagquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:42 schreef Cygne het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |