Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:19 schreef Saboo het volgende:
Ik kom hier ook maar koekeloeren.
Ik heb nu 2x een hele lichte streep gehad. Zou nog ongesteld moeten worden (deze week), dus het is erg pril en kwetsbaar.
Eerste keer, dus allemaal nieuw. In 1x raak ook.
Zit wel op de leeftijd dat de babyboom in mijn omgeving al even gaande is; en daar is het nu kommer en kwel (miskramen, niet zwanger kunnen worden etc.). Nu met een tweede positieve test (en behoorlijk wat klachten) voelt het al wat echter dat ik zwanger ben, maar durf nog niet echt aan de toekomst te denken. Voorlopig nog even fingers crossed![]()
.
Dank! Nu ook een positIeve digitale test dus dat maakt het wel echter.quote:
Ik ben mezelf juist misselijk aan het wensenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:45 schreef _Lily_ het volgende:
Oef sterkte saboo
Ik ben ook misselijk
Ik vind t maar ellendig met het idee dat ik pas 6 weken ben
Sterkte. Kan me niet voorstellen hoe zwaar dat is ❤.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb mezelf de afgelopen 4 weken ook heel erg misselijk gewenst, maar helaas...
Nu in afwachting van een miskraam.
Och nee wat verdrietig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb mezelf de afgelopen 4 weken ook heel erg misselijk gewenst, maar helaas...
Is de 1e een jongen of een meisje?quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:32 schreef Mathijz het volgende:
Partner is zwanger van kind 2. Nu ruim 8 weken. Wel erg misselijk en duizelig ten opzichte van de eerste. Op de echo was alles in orde dus we wachten maar af en doen kalm aan.
Sterktequote:Op maandag 13 oktober 2025 10:15 schreef Anne het volgende:
Sterktequote:Op maandag 13 oktober 2025 10:15 schreef Anne het volgende:
Wauw, dit kindje wil er heel graag bijquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:42 schreef Cygne het volgende:
Hier nog steeds hartactie en ook goed gegroeid, prima hartslag en beweging. Waarschijnlijk toch korter zwanger. De gynaecoloog heeft iom verloskundige zofran voorgeschreven. Dinsdag weer terug en als het dan nog goed is verwijzing vlokkentest en regionaal ziekenhuis voor het stuk medische zorg.
Ik ben nog steeds voorzichtig hoor, zo absurd weer.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wauw, dit kindje wil er heel graag bij![]()
Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! En sterkte aan degenen die (weer) met een miskraam moeten dealen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |