Het enige wat ik van m'n mama kreeg was een oorvijg.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
TS wil bevestiging dat de jas wel meevalt omdat hij deze net van z’n mama gekregen heeft. Kanjermiet.
Mijn mama koopt ze ook voor mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
TS wil bevestiging dat de jas wel meevalt omdat hij deze net van z’n mama gekregen heeft. Kanjermiet.
Zoiets:quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:02 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het vaak wel ok qua stijl en comfort, maar ben dan ook bijna een boomer
Hee , die heb ik verleden week bij de van Uffelen outlet gekocht, daar was deze met 30% korting .quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:24 schreef RotatoR het volgende:
Vroeger heette dit kledingmerk Pall Mall en had het nog een bepaalde aanzien op het schoolplein omdat de naam hetzelfde was als een sigarettenmerk. Pall Mall kleding was toentertijd ook best bazig. Helaas is het sinds de naamswijziging meer een merk voor boomers met een slechte smaak geworden.
Maar nu zag ik dus een PME Legend jas voorbij komen die niet eens zo heel lelijk is. Echter, schetste mij de verbazing dat er maarliefst 5 fluorescerende logo's op de jas zitten: https://www.pme-legend.com/nl/strator-jacket-pja2508106-6425
Klacht: PME Boomers met fluorescerende logo's.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ey, een knappe man in het topic!
Die dragen helemaal geen jas, die zitten op hun boot in hun Polo's en dan om half 9 gaan varen, zodat half amsterdam staat te wachten omdat hun bootje er door moet, dat konden ze ook makkelijk betalen omdat Hans al op vroeg pensioen mocht bij de gemeente op 54 jarige leeftijd waarin hij de laatste 2 jaar een functie had als Senior Beleidsmaker openbare ruimte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:10 schreef Kreator het volgende:
Echte boomers kopen een Fjällräven jas, omdat ze geld genoeg hebben. PME jassen zijn voor kampers.
Je bent zuinig up op je spullen. Netjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:10 schreef D. het volgende:
Mijn jas is nog van Pall Mall, ben ik dan 'bazig' of een boomer? Of een bazige boomer?
Klinkt als een Suske en Wiske album
Pics van je mamaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:37 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het enige wat ik van m'n mama kreeg was een oorvijg.
Eerlijk gezegd heb ik broeken van Pee Me en tshirts van de Action of Zeemanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:17 schreef augurk2025 het volgende:
Niet je kleding kopen bij de action
Pall Mall is opgericht in 1992, het is pas jaren later PME Legend gewordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je bent zuinig up op je spullen. Netjes.
Het is al sinds 1990 PME Legend.
Niets mis meequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik broeken van Pee Me en tshirts van de Action of Zeeman
Ligt eraan. Ben je donker?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:29 schreef vaarsuvius het volgende:
ik heb niks van PME maar wel veel spul van Timberland, is dat erger of minder erg?
als in huidskleur? nee, dit zou een jeugdfoto van me kunnen zijn, ik zag er precies zo uit (inclusief kapper mama kapsel) :quote:
Spijkerkleding en casual looks zijn zo jaren 90.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:24 schreef RotatoR het volgende:
Vroeger heette dit kledingmerk Pall Mall en had het nog een bepaalde aanzien op het schoolplein omdat de naam hetzelfde was als een sigarettenmerk. Pall Mall kleding was toentertijd ook best bazig. Helaas is het sinds de naamswijziging meer een merk voor boomers met een slechte smaak geworden.
Maar nu zag ik dus een PME Legend jas voorbij komen die niet eens zo heel lelijk is. Echter, schetste mij de verbazing dat er maarliefst 5 fluorescerende logo's op de jas zitten: https://www.pme-legend.com/nl/strator-jacket-pja2508106-6425
Klacht: PME Boomers met fluorescerende logo's.
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
als in huidskleur? nee, dit zou een jeugdfoto van me kunnen zijn, ik zag er precies zo uit (inclusief kapper mama kapsel) :
[ afbeelding ]
Superdry komt uit Engeland volgens mij.quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:08 schreef WethouderHekking het volgende:
Dan toch liever de Superdry uit Tokio?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |