Het enige wat ik van m'n mama kreeg was een oorvijg.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
TS wil bevestiging dat de jas wel meevalt omdat hij deze net van z’n mama gekregen heeft. Kanjermiet.
Mijn mama koopt ze ook voor mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
TS wil bevestiging dat de jas wel meevalt omdat hij deze net van z’n mama gekregen heeft. Kanjermiet.
Zoiets:quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:02 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het vaak wel ok qua stijl en comfort, maar ben dan ook bijna een boomer
Hee , die heb ik verleden week bij de van Uffelen outlet gekocht, daar was deze met 30% korting .quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:24 schreef RotatoR het volgende:
Vroeger heette dit kledingmerk Pall Mall en had het nog een bepaalde aanzien op het schoolplein omdat de naam hetzelfde was als een sigarettenmerk. Pall Mall kleding was toentertijd ook best bazig. Helaas is het sinds de naamswijziging meer een merk voor boomers met een slechte smaak geworden.
Maar nu zag ik dus een PME Legend jas voorbij komen die niet eens zo heel lelijk is. Echter, schetste mij de verbazing dat er maarliefst 5 fluorescerende logo's op de jas zitten: https://www.pme-legend.com/nl/strator-jacket-pja2508106-6425
Klacht: PME Boomers met fluorescerende logo's.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ey, een knappe man in het topic!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |