Precies, vandaag dus nog nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit hier in een rampgebied ja!! Nou ja morgen dan. Misschien.
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Wat leuk. Dat is toch die danscoach en jurylid van alles?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:00 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive - Dan Brown zei vanavond bij Eva dat hij en z'n Nederlandse verloofde een huis zoeken op de Veluwe. Ik neem aan dat hun ogen zullen vallen op het prachtige Ermelo. Misschien Harderwijk... zolang het maar niet Putten is.
Dat klinkt als iets waarnaar ik nooit zou kijken. Maar ik heb het over de schrijver (Da Vinci Code).quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Wat leuk. Dat is toch die danscoach en jurylid van alles?
Dat is Dan Karatyquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Wat leuk. Dat is toch die danscoach en jurylid van alles?
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waarnaar ik nooit zou kijken. Maar ik heb het over de schrijver (Da Vinci Code).
Ow! Ow!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is Dan Karaty
Dan Brown is de schrijver van o.a de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is Dan Karaty
Dan Brown is de schrijver van o.a de Da Vinci Code en het Bernini Mysterie
Nederland is gedoemdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:07 schreef Redefine het volgende:
Bijzonder avond. Cody Gakpo die Rensenbrink niet kent en Billie die denkt dat Dan Brown de coach van So You Think You Can Dance is
Ja met achtervolgingen in het Kröller Möllerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ow! Ow!
Nou, zeker welkom. Wie weet kan hij een mooi boek schrijven over de mooie omgeving
De defensie van Oost-Duitsland in 1978?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met achtervolgingen in het Kröller Möller
En met een verborgen code in het Caféterras bij nachtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met achtervolgingen in het Kröller Möller
Ik snap dat je het gesprek alsnog richting Rensenbrink probeert te trekken om de jongeren hier te onderwijzen, maar dit is zinloos Fred.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De defensie van Oost-Duitsland in 1978?
Alsof Dan Brown ooit tegen de paal geschoten heeftquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat je het gesprek alsnog richting Rensenbrink probeert te trekken om de jongeren hier te onderwijzen, maar dit is zinloos Fred.
Nee, die scoorde juist wel tegen Vaticaanstad.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof Dan Brown ooit tegen de paal geschoten heeft
Ja! Dat was hijquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dan Brown, heeft hij ook niets iets met The Blues Brothers?
Het spoor van Guus Meeuwis?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks. Dan zit ik nu op het juiste spoor.
Dat lijkt mij persoonlijk nooit het juiste spoor.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, vrije dag vandaag. En vanavond naar Erika. En morgen naar Phantasialand. #zinin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |