Natuurlijk zitten ze op veel kernpunten op dezelfde lijn, anders was ze allang uit de partij gestapt maar er is duidelijk een nieuwe koers. Ze nemen afstand van sommige uitspraken van Baudet en FVD wil met frisse ideeën en een schone lei meedoen in het debat. Over klimaat ontkennen ze niets maar zijn terughoudend omdat het een complex onderwerp is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zoveel afstand dat meneer Baudet gewoon nog op de lijst staat.
En ze zegt ook nog dat ze op dezelfde lijn zitten
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aal-vertelt-a4906158
Dus ja dan neemt ze alle Baudet uitspraken gewoon mee.
En ze ontkent dat CO2 invloed heeft op de klimaarverandering. Dat is gewoon wappie-nonsens.
Dat is nogal logisch als je een fatsoenlijk debat wil.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:47 schreef Mikeytt het volgende:
Gewoon een volkomen logische keuze. Het is dan ook erg vreemd van de NOS om deze 2 partijleiders te kiezen om over dat onderwerp te praten...
Stupid can argue with stupidquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is nogal logisch als je een fatsoenlijk debat wil.
Je gaat jou toch ook niet laten debatteren tegen Starhopper
Nee, ze zien slim dat een stunt als deze beter scoort dan in een zinloos debat gaan met een wappie partij.quote:
Ken je dat? Dan heb je zo’n verjaardag waar je dronken oom is? Dit is dan dat betweterige neefje dat net begonnen is met studeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 08:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik denk dat Volt de meest overbodige partij in het parlement is en ook nog eens een marginaal randverschijnsel. Totaal oninteressant wat die kwezel wel of niet doet en waarom.
Heb je De Vos weleens aan het woord gezien? Waarschijnlijk niet, want FVD krijgt amper de tijd om iets te zeggen zoals ook weer te zien was in het radiodebat. FVD kreeg nauwelijks de kans om te reageren. En ze werd constant onderbroken, terwijl de SP gewoon de tijd kreeg om uit te spreken en hun punt te maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:41 schreef JopieKlaassen het volgende:
FVD en frisse ideeën
Hebben ze een nieuwe complottheorie?
Ach, user Deluzion.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:28 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik ben het met haar eens: open die olievelden in Groningen gewoon weer.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:28 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat mensen klagen? Jammer dan, de AZCs worden ons ook constant door de strot geduwd.
quote:De Vos blijft gewoon netjes en heeft het niet over complottheorieën maar over gezond verstand.
quote:het gif in de ogen van die mensen op die linkse zender
quote:gezond verstand
Wat dacht je van GASvelden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:42 schreef OllieA het volgende:
Olievelden in Groningen, dat is gewoon gezond verstand mensen!
Met zulke fans heeft Lidewij geen vijanden met gif in de ogen meer nodig.
Diepe zucht.
Misogynie met een hoofdletter M.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:06 schreef Cupfighter het volgende:
Leuke meid om te zien maar ze moet wel haar mond over politiek houden
Er zijn aardig wat olievelden in Groningen hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:42 schreef OllieA het volgende:
Diepe zucht.
FvD heeft nooit in haar bestaan gemikt op kiezers met een IQ hoger dan hun schoenmaat. Dus die vinden ook dit weer geweldig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:42 schreef OllieA het volgende:
Diepe zucht.
Nee hoor ik heb geen hekel aan vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misogynie met een hoofdletter M.
Helemaal hysterisch worden sommigen hier omdat ik in alle haast ‘olie’ in plaats van ‘gas’ typte. Duidelijk, ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:42 schreef OllieA het volgende:
Diepe zucht.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Helemaal hysterisch worden sommigen hier omdat ik in alle haast ‘olie’ in plaats van ‘gas’ typte. Duidelijk, ja.
Ik zat heel even met mijn gedachten bij olie en Rusland toen ik dat schreef maar het is dus gewoon een foutje, ik bedoelde natuurlijk gasvelden.
Misschien zou je je linkje zelf moeten bekijken. Tip: er zit een kaartje bij! Protip: legenda: groen is gas, geel is olie! Het laatste vind je in Drenthe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat olievelden in Groningen hoor.
https://www.nam.nl/gas-en(...)cHMvb2xpZS1rYWFydC8=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |