Het maakt een wereld van verschil. Jullie werkgever (ik vermoed overheid) hoeft niet zelf te zorgen voor de omzet en kan niet failliet gaan. Ze kunnen arbeidsvoorwaarden bieden waar het gemiddelde MKB niet eens over kan dromen. Ze verstoren daarmee overigens de arbeidsmarkt op (wmb) oneigenlijke wijze.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Soms hoor ik wel dat het makkelijk is omdat het geen bedrijf is. Zou allemaal kunnen, of wellicht dat het iets makkelijker wordt daardoor
Uiteraard. Evengoed zou het gros van het MKB het niet kunnen, al zouden ze het willen.quote:maar ik zie vooral dat ze daarvoor behoorlijk wat loyaliteit terugkrijgen. En er wordt best hard gewerkt. Mensen gaan heel ver om bepaalde dingen op te pakken, uit passie en loyaliteit.
Goed geradenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Het maakt een wereld van verschil. Jullie werkgever (ik vermoed overheid) hoeft niet zelf te zorgen voor de omzet en kan niet failliet gaan. Ze kunnen arbeidsvoorwaarden bieden waar het gemiddelde MKB niet eens over kan dromen. Ze verstoren daarmee overigens de arbeidsmarkt op (wmb) oneigenlijke wijze.
Arbeidsvoorwaarden, breek me de bek niet open! Ik vind het zelf al een beetje gênant worden, dus ik zal er weer eens over ophouden.
[..]
Uiteraard. Evengoed zou het gros van het MKB het niet kunnen, al zouden ze het willen.
Ow ja, ik zou erover ophouden![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:38 schreef Tuindier het volgende:
Sterkte @:anthraxx . Wij kregen vorige maand hetzelfde bericht. Klote is het.
Ik ben vandaag op pad geweest voor wat stofjes. Heb een leuk project voor het maken van een broek in mijn hoofd. Benieuwd hoe vlot dat zal gaan.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:38 schreef Tuindier het volgende:
Sterkte @:anthraxx . Wij kregen vorige maand hetzelfde bericht. Klote is het.
Ik ben vandaag op pad geweest voor wat stofjes. Heb een leuk project voor het maken van een broek in mijn hoofd. Benieuwd hoe vlot dat zal gaan.
Voor wie benieuwd is naar de foto's, ik heb ze in het recensie topic gepost.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was een heerlijke avondlater vandaag even een review schrijven.
Nu eerst weer bier bezorgen
Jaaaa of je moedervader tanteoom buurvrouwbuurman kennis noem maar op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
En bij die andere zaken krijg je vaak ook nog “jullie zijn toch met z’n drieën, vieren etc thuis kunnen die anderen niet wat doen?”
Dat herken ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:46 schreef Tuindier het volgende:
Dank allen. Moet gelukkig wel nuanceren: dit lijkt de goed behandelbare variant te zijn. Maar ik vind het lastig om een manier te vinden om ze te steunen. Je kunt zo weinig doen.
Ik zou mijn schoonmoeder geen groter verdriet doen dan haar in zo'n woning stoppen. Die wil sterven in haar huis en echt niets anders. Dat wordt nog wat te zijner tijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat een rotbericht @:anthraxx Sterkte voor jullie allemaal.
Goed van al die verkiezingsmonitoren. Geeft wel een beetje richting aan zaken. Ik zat even te kijken waarom partijen tegen een mantelzorg woning zouden zijn, maar het is alleen niet benoemd in het partijprogramma. Ik ken best veel mensen maar geloof dat alleen bij @:lucky_strike en ik denk bij @:sigme zoiets gerealiseerd zou kunnen worden. Waar ik regelmatig over de vloer kom, nergens of de hele tuin is zorg woning.
Mooie boom! Ik houd van die extreem felle rode herfstkleuren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Vanuit m'n achtertuin. Wel jammer dat de wilde wingert uitgerekend in de boom zit die ik om wil zagen.
Maar dat wil Mona dus veranderen zodat zelfs zo’n huis aan de voorkant geplaatst kan worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou mijn schoonmoeder geen groter verdriet doen dan haar in zo'n woning stoppen. Die wil sterven in haar huis en echt niets anders. Dat wordt nog wat te zijner tijd![]()
En of er plek is hier, is maar de vraag. Onze buurman woont in een hoek van zijn 8000m2 kavel. Huis van formaat van ons plus schuur. Zijn zoon wilde het kopen en naast het huis een zorgwoning voor zijn ouders plaatsen. Maar, een zorgwoning mag alleen achter een huis worden geplaatst en aangezien hij in een hoek van zijn kavel woont, mocht het in geen geval![]()
Na 3 jaar gedoe, mocht het toch. Maar hij moest wel de dubbele garage afbreken. Zo'n gemeente zal je toch echt niet volledig je zin geven, zelfs niet als je de maatschappij wilt ontlasten door voor je ouders te zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |