quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Groot huis?quote:
Spreek jij al wat woordjes Japans als je op date gaat? @DombohetOlifantje1quote:
Gister was leuker jaquote:
is dit de nieuwe act na het Koreaantje van Kingrolandquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spreek jij al wat woordjes Japans als je op date gaat? @:dombohetolifantje1
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dit de nieuwe act na het Koreaantje van Kingroland
Soms hopen dat de ander nee zegt en je iemand niet voor het blok zetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jij eerst? En dan nee zeggen maar ik vond het écht heel gezellig
Nederlandse kinderen adopteren mag nog wel toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben de memo gemist over adopteren in Nederland
Oh ja die nog wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederlandse kinderen adopteren mag nog wel toch?
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Goed dat het over concerten ging, want herinnerde me ineens wat en gelukkig nog niet uitverkocht.
Fijne avond allemaal!
Die had een gevuld broekje gister op de trainingquote:
Ohquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die had een gevuld broekje gister op de training
Loek?quote:
Hij woont niet in de Ardennen natuurlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
4,5 uur, Moet je er maar voor over hebben
Voor de liefde duurt niets te lang!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
4,5 uur, Moet je er maar voor over hebben
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij woont niet in de Ardennen natuurlijk
Dat is waarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor de liefde duurt niets te lang!
Elk seizoenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:37 schreef Gibson88 het volgende:
Jezus wat een topo-downers dit seizoen
Ze weten wel alles over "oorlog".quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:37 schreef Gibson88 het volgende:
Jezus wat een topo-downers dit seizoen
Geef hem groot gelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
loek is in gedachten al van alles uit elkaar aan het trekken
Half uurtje?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:40 schreef Dutch_view het volgende:
Ermelo heel dichtbij Zwolle?? Dat valt ook wel weer mee
Weinig dit seizoen. Werd tijdquote:
Zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
Oprechte gozer, lijkt me heel vriendelijk
Scheelt dat ie alleen kwam, dat moedigt toch meer aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
na drie jaar beter geintegreerd dan sommige na 3 generaties
Alleen maar over reizen praten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup krijgt nu een dikke ick na 40-45x het woord RAIZUH
als ze allemaal zo waren zou ik geen PVV stemmenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuke man wel en snel Nederlands geleerd
Eensquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind die import-Enschedeër best leuk, zijn match wat minder
Zelfs "helaas, pindakaas!", ik ben onder de indruk!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hij begrijpt echt alles
En dat na 3 jaar
Chapeau
Ja, nu ik deze man zie, ga ik misschien toch maar wat linkser stemmen, meer leuke mannenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze allemaal zo waren zou ik geen PVV stemmen
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Jordi zegt straks nee
Zij zegt straks nee
De haai van 7 voor 8quote:
"Ze komen onze vrouwen inpikken!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nu ik deze man zie, ga ik misschien toch maar wat linkser stemmen, meer leuke mannen
Van de appels!quote:
Latexbroekquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat opa een regenbroek aan had
Toch een beetje een kinky gayquote:
Op straat, in de winkel?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Dat denk ik ook regelmatig ja"dat zou dr een kunnen zijn"
iedere ochtend voor de spiegel?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Dat denk ik ook regelmatig ja"dat zou dr een kunnen zijn"
Ja zelfscanplein van de AH bijvoorbeeld, daar werken ze blijkbaar allemaal. Op straat spot je ze ook wel ja.quote:
Nu je het zegt, homo tiener hier op het pleinquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zelfscanplein van de AH bijvoorbeeld, daar werken ze blijkbaar allemaal. Op straat spot je ze ook wel ja.
Nu zegt hij dat hij op kinderdagverblijven werkt..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Verdachte man. Ze mogen de tuin van Bert wel eens omspitten.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu zegt hij dat hij op kinderdagverblijven werkt..
Ah daar is het!quote:
En bij basisscholenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zelfscanplein van de AH bijvoorbeeld, daar werken ze blijkbaar allemaal. Op straat spot je ze ook wel ja.
Ja die hier ook, heeft al 3 verschillende twinks bij de zelfscan gehad. Voorheen was het altijd servicebalie, beetje zo'n opstapje naar grondsteward. Maar die balies hebben ze overal weggehaald.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, homo tiener hier op het plein
Hangt van de date af, maar ik vind het stiekem wel leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
is een bloem meenemen naar een date goed @:pisces29 @:mizzezamy
De vorm maakt hem niet uitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zo heb je 2 dagen op een rij COLTRUIED @:dkup
Neukt alles
Maar doet hij dat ook op de eerste date?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zo heb je 2 dagen op een rij COLTRUIED @:dkup
Neukt alles
Meeste vrouwen knappen gewoon op bi afquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
De vorm maakt hem niet uit![]()
Jammer dat er geen man komt
Ik ben het eenschquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Deze GIF blijf ik geweldig vinden. Zo toepasselijk bij dit programma......
Daarom gewoon als biseksueel alleen femboys datenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meeste vrouwen knappen gewoon op bi af
Ze weet nog van niks
Hagenees. Ja dusquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar doet hij dat ook op de eerste date?
Typisch Haags, kan ze ook niet zoveel aan doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Ik haat mensen die schreeuwen (Ewyn)
Dan heb je toch nog steeds sex met mannen toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gewoon als biseksueel alleen femboys daten
@Haags en ik zijn het hier niet mee eensquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Typisch Haags, kan ze ook niet zoveel aan doen.
Graag confirmen @DKUp @Haags @Nine.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leugensquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maarja je krijgt een beetje van allebei.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog steeds sex met mannen toch?
Staan die daarom bekend ja?quote:
Ik kom ook uit Den Haag dus moet het wel gewend zijn. Of ik heb een jeugdtrauma erdoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag confirmen @:dkup @:haags @:nine.
Wat een topventquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het tof dat je kan horen dat hij echt zijn best heeft gedaan om Nederlands te leren
Ineens de halve SC Haagsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Den Haag dus moet het wel gewend zijn. Of ik heb een jeugdtrauma erdoor.
Zeg dat!quote:
Prima, zeker, maar wat ik nooit snap is hoe zo iemand kan studeren. Hij toch amper Nederlands schrijven lijkt me?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het tof dat je kan horen dat hij echt zijn best heeft gedaan om Nederlands te leren
helaas pindakaasquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
meeste studies zijn in het engelsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Prima, zeker, maar wat ik nooit snap is hoe zo iemand kan studeren. Hij toch amper Nederlands schrijven lijkt me?
Ik zeg het weer: ik vind het zo heerlijk dat als iemand echt leuk is dit hele bad hetzelfde roeptquote:
Tijd voor een topic kaartjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ineens de halve SC Haags
Ff noteren hoor dit
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meeste studies zijn in het engels
Als je een opleiding volgt aan het Windesheim gaat het hem waarschijnlijk goed af.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Prima, zeker, maar wat ik nooit snap is hoe zo iemand kan studeren. Hij toch amper Nederlands schrijven lijkt me?
Dit is ook niet helemaal goed Nederlands.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.....quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Door je overleden partner opgegeven, het kan verkeren zeg maar.
Nee, dat is iets heel anders en dat blijkt in de praktijk eigenlijk meestal wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is ook niet helemaal goed Nederlands.
Maar als al zo goed kan spreken moet schrijven ook wel lukken denk ik.
Hij deed toch een sportstudie? Denk dat hij daar misschien minder voor hoeft te schrijven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, dat is iets heel anders en dat blijkt in de praktijk eigenlijk meestal wel.
begrijp dat echt nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker de ellende met elkaar delen aan tafel.
Beetje maarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die baby's maken opmerking was wel erg fout
Ditquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Daar wonen en dan doen alsof Belgie te min is voor je
Haha, inderdaad, voor geen deel van Nederland normaal te bereizen ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Daar wonen en dan doen alsof Belgie te min is voor je
Big Lebowskiquote:
De tunnel is tolvrij, dus vanuit Walcheren en Beveland kan het primaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, voor geen deel van Nederland normaal te bereizen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |