Deef gaat de orde herstellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En je wordt ook nog eens weggetikt.
Boerderijhoofd gaat orde op zaken stellen. Nu is het klaar .quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Deef gaat de orde herstellen.
Ik heb niet gezegd dat het goed was enkel ongelukkig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En je wordt ook nog eens weggetikt.
Misschien is een trainersruil. Met optie tot koopquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:22 schreef TLC het volgende:
Kroes wacht op het vertrek van een trainer in Wolfsburg voordat hij Sjonnie laat gaan
Niemand denk ik.quote:
Niemand snapt het.quote:
Ditquote:
Ik ga wat nuttigs doen. Fijne avond heren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch hopelijk echt klaar nu, die spelersreactie van Gloukh en Edvardsen zegt alles
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch hopelijk echt klaar nu, die spelersreactie van Gloukh en Edvardsen zegt alles
Kroes had weer 0-3 voorspeld. Heitinga overtreft graag deze verwachting, dus wisselt verdedigend om de 0-2 over de streep te trekken. Welk deel snap je niet?quote:
Wat gebeurde er? Miste net even watquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Waren woedend/ziedend. Publiek ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Miste net even wat
Wel als de man die over je baan gaat uitgaat van 10-0 verliesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig woensdag een makkie, dat scheelt weer.
Wie zei dat? Namen en rugnummers...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Fred Grim kwam alles toch goed jongens?
Hij heeft zijn lot aan Sjonnie verbonden. Dus ja. Wellicht dat hij een andere baan op het oog heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel als de man die over je baan gaat uitgaat van 10-0 verlies
Het is immers geen 2019 meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes had weer 0-3 voorspeld. Heitinga overtreft graag deze verwachting, dus wisselt verdedigend om de 0-2 over de streep te trekken. Welk deel snap je niet?
Blijkbaar nog niet genoeg. Er moet er nog eentje bij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Fred Grim kwam alles toch goed jongens?
Alexander K. uit Utrechtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie zei dat? Namen en rugnummers...
Die waren allebei pislink, en terecht ook wel want als je twee keer moet scoren haal je dit soort gasten nooit van het veld. Daarnaast was met name Godts echt veel slechter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Miste net even wat
Ik wilde net zo ongeveer hetzelfde typenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
"We begonnen goed en hadden de bal al na 16 seconden in het mandje liggen. Dan heb je pech dat Wout net even buitenspel staat. Dan kom je uit een corner ongelukkig op 0-1 en ik vond de penalty ook wel heel erg licht. In de rust heb ik gezegd dat we moeten blijven geloven. In de tweede helft zag je toch dat een aantal spelers wat vermoeid was. Maar we moeten doorgaan, we zijn met een proces bezig en woensdag moeten we er al weer staan."
-Sjon
Advcocaatachtige wissel. Wij zijn te dom om dat te begrijpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waren woedend/ziedend. Publiek ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |