Paar minuten goed daarna kakt het inderdaad inquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
De tandjes wat zakt Ajax weer ver weg.
Ze zitten in het zelfde schuitje hoorde ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:30 schreef Black-Death het volgende:
Ik was eerst helemaal klaar met domme Sjon, maar nu ook wel met Kroes. Die idioot accepteert dit gewoon.
Nee maar hij moet wel basisspeler zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:40 schreef LethalNinja het volgende:
Gloukh is goed maar laten we niet doen alsof hij het hele team op sleeptouw kan nemen
Wat kan Sjon hier precies aan doen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
Dit moet toch het ontslag van domme Sjon worden.. dit kan echt niet
Neequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
Dit moet toch het ontslag van domme Sjon worden.. dit kan echt niet
Eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee maar hij moet wel basisspeler zijn
Tis gewoon een mongool die nooit trainer van Ajax had mogen wordenquote:
Sterk argumentquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tis gewoon een mongool die nooit trainer van Ajax had mogen worden
Sterk argument manquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tis gewoon een mongool die nooit trainer van Ajax had mogen worden
Omdat degene die hem heeft aangesteld ook moet vetrekken en dat wil die persoon/personen liever niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Zeker sterk argument
Nee maar even serieus; hij had natuurlijk nooit aangesteld moeten worden. Dat lijkt me duidelijk. Waarom dan nog zo lang wachten met de pleister eraf trekken…
Ah dus je was sowieso al voor ingenomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Zeker sterk argument
Nee maar even serieus; hij had natuurlijk nooit aangesteld moeten worden. Dat lijkt me duidelijk. Waarom dan nog zo lang wachten met de pleister eraf trekken…
Kroes heeft zijn lot verbonden aan die van Heitinga. Aangezien het op dit moment van boven naar onder chaos is met gaten in RvC etc etc gaat niemand het aandurven om en de TD en de trainer te ontslaan - daar gokt Kroes iig op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Zeker sterk argument
Correct.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah dus je was sowieso al voor ingenomen.
Kortom hij zal het nooit goed kunnen doen.
Niet zo gek toch? Presteerde bij jong Ajax en interim ook niet veel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah dus je was sowieso al voor ingenomen.
Kortom hij zal het nooit goed kunnen doen.
Je bent toch voor je club en dus hoop je toch dat het goed gaat? Ondanks wie er trainer is?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Presteerde bij jong Ajax en interim ook niet veel.
Hoop is uitgestelde teleurstelling. Zeker bij dit faal duo Heitinga en Keizer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bent toch voor je club en dus hoop je toch dat het goed gaat? Ondanks wie er trainer is?
Dus bij elke nieuwe trainer, wie het ook is, hoop je dat hij het goed doet.
Het is immers geen 2019 meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:57 schreef LethalNinja het volgende:
Kroes zal zeggen dat hij een nederlaag had verwacht. Hoort bij het proces
Je act wordt vermoeiend man. Zoek een andere hobby.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Ajax probeert wel een redelijke wedstrijd op de mat te leggen, maar ze hebben op iedere linie veel te weinig kwaliteit. Dan kun je niets afdwingen, als de bal dan een keer verkeerd valt loop je achter de feiten aan en heb je niet de spelers in huis om daar goed mee om te gaan.
Hier gaat een ander trainer zoals Bosz, Van Gaal, Slot, de Boer of Ten Hag helaas niets aan veranderen.
Kroes heeft tot dusverre gelijk dat dit de keiharde realiteit zal zijn in de CL en in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en AZ omdat deze drie ploegen op iedere positie een betere speler hebben rondlopen.
Ajax heeft simpelweg onvoldoende kwaliteit ingekocht en er is geen geld voor iets beters. De jeugdopleiding presteert al jaren ronduit slecht, dus daar kun je niet op rekenen.
De situatie waar Ajax is in beland is trouwens precies datgene waar ik vijf jaar geleden zo voor waarschuwde, maar tot werd het weggelachen door mensen die kortzichtig riepen dat Ajax toch wel de beste zal blijven. Maar nu zal het de komende 3-4 jaar PSV, Feyenoord en AZ boven zich moeten dulden.
Dat kun je vinden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling. Zeker bij dit faal duo Heitinga en Keizer.
Het zit allemaal niet meequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:54 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het allemaal ook wel vrij ongelukkig allemaal. Kutgoal tegen daarna en een penalty.
Geluk dwing je afquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:54 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het allemaal ook wel vrij ongelukkig allemaal. Kutgoal tegen daarna en een penalty.
En je wordt ook nog eens weggetikt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:54 schreef Wotte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |