Paar minuten goed daarna kakt het inderdaad inquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:34 schreef William_Papadin het volgende:
De tandjes wat zakt Ajax weer ver weg.
Ze zitten in het zelfde schuitje hoorde ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:30 schreef Black-Death het volgende:
Ik was eerst helemaal klaar met domme Sjon, maar nu ook wel met Kroes. Die idioot accepteert dit gewoon.
Nee maar hij moet wel basisspeler zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:40 schreef LethalNinja het volgende:
Gloukh is goed maar laten we niet doen alsof hij het hele team op sleeptouw kan nemen
Wat kan Sjon hier precies aan doen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
Dit moet toch het ontslag van domme Sjon worden.. dit kan echt niet
Neequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
Dit moet toch het ontslag van domme Sjon worden.. dit kan echt niet
Eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee maar hij moet wel basisspeler zijn
Tis gewoon een mongool die nooit trainer van Ajax had mogen wordenquote:
Sterk argumentquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tis gewoon een mongool die nooit trainer van Ajax had mogen worden
Sterk argument manquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tis gewoon een mongool die nooit trainer van Ajax had mogen worden
Omdat degene die hem heeft aangesteld ook moet vetrekken en dat wil die persoon/personen liever niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Zeker sterk argument
Nee maar even serieus; hij had natuurlijk nooit aangesteld moeten worden. Dat lijkt me duidelijk. Waarom dan nog zo lang wachten met de pleister eraf trekken…
Ah dus je was sowieso al voor ingenomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Zeker sterk argument
Nee maar even serieus; hij had natuurlijk nooit aangesteld moeten worden. Dat lijkt me duidelijk. Waarom dan nog zo lang wachten met de pleister eraf trekken…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |