abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219019988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:35 schreef BEFEM het volgende:
Als Heitinga geen veldtrainingen kan geven, wat heeft ie dan bij Liverpook gedaan?
Basiskennis om te weten dat Hulshoff de rechterhand en holmaatje van ARNE is.

Heitinga was volgens mij veel meer individueel met spelers bezig.
pi_219020016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Basiskennis om te weten dat Hulshoff de rechterhand en holmaatje van ARNE is.

Heitinga was volgens mij veel meer individueel met spelers bezig.
John Dahl Heitinga was voornamelijk individueel bezig inderdaad. Was ook een mentor voor sommige spelers.
pi_219020136
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:58 schreef stokj het volgende:

[..]
John Dahl Heitinga was voornamelijk individueel bezig inderdaad. Was ook een mentor voor sommige spelers.
Nou, dan ben je ook in de aap gelogeerd, als Sjonnie je mentor is :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219020185
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 12:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
  woensdag 15 oktober 2025 @ 14:07:39 #55
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_219020845
Gelukkig is Battlefield 6 uit, kan ik me tijd daar aan verneuken. Beter dan ons aller Ajax op dit moment :').
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 16 oktober 2025 @ 09:26:45 #56
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219026491
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Arne had nog iemand nodig om mee te klaverjassen en af en toe zijn kop eraf te zuipen.
Bij klaverjassen zie ik Heitinga wel nat gaan op een kale nel, dus daar heb je ook niet veel aan.
Makkelijk eerste
  donderdag 16 oktober 2025 @ 09:38:37 #57
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219026559
AZ zit ook niet in de beste fase, dus dit kan zomaar weer 2-1 of 3-2 winst worden door een toevallige goal van Gloukh of Weghorst.
pi_219026745
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ zit ook niet in de beste fase, dus dit kan zomaar weer 2-1 of 3-2 winst worden door een toevallige goal van Gloukh of Weghorst.
Waarschijnlijk zit Gloukh weer op de bank. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 10:34:42 #59
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_219026954
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bij klaverjassen zie ik Heitinga wel nat gaan op een kale nel, dus daar heb je ook niet veel aan.
Met een kale nel kan dat zomaar gebeuren, dat zegt an sich niets over de mentale capaciteit van onze Sjonnie.
Life is what you make it.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 10:38:02 #60
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219026977
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:34 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Met een kale nel kan dat zomaar gebeuren, dat zegt an sich niets over de mentale capaciteit van onze Sjonnie.
Wel als je troef kiest op je kale nel en wat mompelt over ‘branie’.

“Ja, als mijn maat dan de boer heeft en mijn aas niet ingetroefd wordt, dan heb je een hele andere ronde. Maar dat gebeurt niet en pakken ze ook nog roem, dan weet je dat het heel lastig wordt om op dit niveau niet nat te gaan”
Makkelijk eerste
pi_219027081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ is altijd 200% gemotiveerd tegen Ajax. Dat is voor hun de wedstrijd van het jaar. Daardoor winnen we er ook de laatste jaren niet vaak van. Ik zie ons dit niet winnen.
pi_219027104
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
AZ is altijd 200% gemotiveerd tegen Ajax. Dat is voor hun de wedstrijd van het jaar. Daardoor winnen we er ook de laatste jaren niet vaak van. Ik zie ons dit niet winnen.
Wat een onzin. Alsof ze zich bij AZ extra bekommeren om Ajax. Dat is voor hun gewoon een wedstrijd net als tegen Feyenoord of PSV.
pi_219027128
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:01 schreef dimmak het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zit Gloukh weer op de bank. :')
Dit ja. Sjongod, maar wat heeft ie het o zo gezellig in kleedkamer.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:06:05 #64
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_219027137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat een onzin. Alsof ze zich bij AZ extra bekommeren om Ajax. Dat is voor hun gewoon een wedstrijd net als tegen Feyenoord of PSV.
Je komt duidelijk niet uit de provincie NH in het algemeen en de regio Alkmaar in het bijzonder.
Life is what you make it.
pi_219027157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ajax is voor AZ de grote rivaal. Jij bent dus degene die onzin praat.
pi_219027254
Kroes staat volledig achter Heitinga: 'Gun trainers de tijd'

Ajax staat volledig achter trainer John Heitinga. Dat heeft de club bij monde van technisch directeur Alex Kroes laten weten aan supportersvereniging Ajax Life.

Technisch directeur Alex Kroes van Ajax steunt John Heitinga
Ajax is nog ongeslagen in de Eredivisie, maar het voetbal is nog niet goed en er zijn veel twijfels. In de Champions League liep de club tegen twee zeperds aan. De Amsterdammers wankelen, maar Kroes ziet geen reden om Heitinga opzij te zetten. Hij steunt de trainer die hij zelf aanstelde. 'Ja, volledig. Vorig jaar heb ik in een moeilijke fase tegen critici binnen Ajax over Farioli gezegd: "Als jullie hem willen ontslaan, ontsla mij dan als eerste." Zo sta ik er nu ook in', zei Kroes.

'Intern stelde ik iemand, die redelijk veel invloed heeft, de vraag: "Vind jij dat ik moet opstappen op het moment dat we voor de gedwongen variant moeten kiezen?" Die persoon vond van niet. Ik worstel daar zelf best mee, omdat ik het ergens wel zo voel. Los daarvan vind ik simpelweg niet dat John moet worden weggestuurd.'

Kroes gebruikt Arsenal als voorbeeld. 'Mikel Arteta werd in zijn eerste twee seizoenen achtste en vijfde met Arsenal. Gun trainers de tijd om iets op te bouwen. Hetzelfde geldt voor nieuwe spelers.'

https://www.vi.nl/nieuws/(...)steunt-john-heitinga

:|W :R
pi_219027312
quote:
6s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

Ajax staat volledig achter trainer John Heitinga. Dat heeft de club bij monde van technisch directeur Alex Kroes laten weten aan supportersvereniging Ajax Life.

Ajax is nog ongeslagen in de Eredivisie, maar het voetbal is nog niet goed en er zijn veel twijfels. In de Champions League liep de club tegen twee zeperds aan. De Amsterdammers wankelen, maar Kroes ziet geen reden om Heitinga opzij te zetten. Hij steunt de trainer die hij zelf aanstelde. 'Ja, volledig. Vorig jaar heb ik in een moeilijke fase tegen critici binnen Ajax over Farioli gezegd: "Als jullie hem willen ontslaan, ontsla mij dan als eerste." Zo sta ik er nu ook in', zei Kroes.

'Intern stelde ik iemand, die redelijk veel invloed heeft, de vraag: "Vind jij dat ik moet opstappen op het moment dat we voor de gedwongen variant moeten kiezen?" Die persoon vond van niet. Ik worstel daar zelf best mee, omdat ik het ergens wel zo voel. Los daarvan vind ik simpelweg niet dat John moet worden weggestuurd.'

Kroes gebruikt Arsenal als voorbeeld. 'Mikel Arteta werd in zijn eerste twee seizoenen achtste en vijfde met Arsenal. Gun trainers de tijd om iets op te bouwen. Hetzelfde geldt voor nieuwe spelers.'

Kroesgod _O_ Groot voorstander van trainers veel tijd geven. Vooral Sjon Heitinga. Meer, meer, meer!
pi_219027334
quote:
6s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

Sjonnie moet dus vrezen voor zijn ontslag. Zodra een bestuur dit uitspreekt is het einde nabij.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:56:44 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219027635
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:33 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Sjonnie moet dus vrezen voor zijn ontslag. Zodra een bestuur dit uitspreekt is het einde nabij.
Bij Kroes heb ik het idee dat hij het ook echt meent helaas.
pi_219027668
RIP seizoen dus _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219027683
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Bij Kroes heb ik het idee dat hij het ook echt meent helaas.
Als Ajax de komende drie wedstrijden dik verliest, wat niet onaannemelijk is, dan keert het hele stadion zich tegen Sjonnie en dan heeft Kroes de keuze om of zelf in te grijpen of anders eindigt hij zelf ook op straat
pi_219027799
KroesGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219027840
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 12:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Als Ajax de komende drie wedstrijden dik verliest, wat niet onaannemelijk is, dan keert het hele stadion zich tegen Sjonnie en dan heeft Kroes de keuze om of zelf in te grijpen of anders eindigt hij zelf ook op straat
Ik heb het idee dat Kroes sowieso wel gaat vertrekken na dit seizoen. Misschien dan toch maar eens kijken naar een Max Huijberts ofzo, dan heeft Beuker zijn oude netwerk ook weer meer in ere hersteld.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219027881
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 12:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik denk dat hij dat op zich nog wel redelijk kan, omdat spelers meestal ook mokerdom zijn en Sjon vast een hele aardige kerel is. Je moet hem alleen niet in de buurt van een tactiekbord laten komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219027902
KroesLUL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')