abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218974605
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:57 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nou ja dapper :D
:P
Jij zou het de SP dus ook afraden?
  donderdag 9 oktober 2025 @ 12:24:34 #252
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218974613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:22 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Jij zou het de SP dus ook afraden?
Nee hoor, maar ik snap heel goed dat Volt daar geen zin in heeft.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218974632
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:15 schreef Nexum het volgende:
Als er iets wat wel is gebleken is dat het overgrote deel van de Nederlandse bevolking geen fuck geeft om klimaatproblemen. Het is voor super veel mensen een ver van je bed show. Daarnaast gaan heel veel klimaatmaatregelen snijden in mensen hun eigen portemonnee en daar win je geen zieltjes mee.

Of je kiest voor een groene economie en gaat de grootste vervuilers flink bestraffen of je kiest voor een makkelijke economie en een slecht mileu. Ik geloof niet in een middenweg hierin. Veel grote bedrijven zijn simpelweg niet bereid om concessies te doen als dat snijdt in hun winst.
Klopt. En dat zijn dezelfde mensen die #alleenmaarliefde roepen. Of die zo ongelooflijk woest waren op het vaccinatiebeleid en hoe dat ongevaccineerden uitsloot.

Nee, deze mensen zijn heel, heel erg egoïstisch. Niks #alleenmaarliefde. Ja voor hunzelf. Hun ego. En naaste familie heel misschien. Maar bruine mensen? Gatverdamme, oprotten! LHBTIQ+? Gegen die Mauer! Een leefbare wereld voor iedereen, voor nu en in de toekomst? Opflikkeren! Het is ikke ikke ikke.
pi_218974667
Vinden jullie het ook niet opmerkelijk dat Laurens Dassen geweigerd heeft te debatteren met Lidewij de Vos en dat vervolgens mocht uitleggen bij Pauw en de Wit, zonder de aanwezigheid van Lidewij?
Goh.
pi_218974678
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:31 schreef Black_Baron het volgende:
Vinden jullie het ook niet opmerkelijk dat Laurens Dassen geweigerd heeft te debatteren met Lidewij de Vos en dat vervolgens mocht uitleggen bij Pauw en de Wit, zonder de aanwezigheid van Lidewij?
Goh.
Hoezo zou zij dat met hem samen moeten uitleggen dan? Als ze er wat over wil zeggen kan ze dat doen.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 12:33:52 #256
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218974683
quote:
Goh.
Zo rollen de publieke omroepen.
pi_218974706
quote:
Goh.
FVD schuift zelden aan, die weigeren altijd net als Wilders.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218974823
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dit heeft toch helemaal niets met niet durven te maken? :D
Wat valt er te debatteren met een klimaatontkenner ?
Dat was wellicht ooit zo bij Baudet, maar daar zijn ze inmiddels wel wat op teruggekomen.

Ik ben het eigenlijk eens met De Vos in dat filmpje (overigens omringd door drie agressieve bullebakken, zoals zo vaak gebeurt op tv met partijen die niet in hun linkse straatje passen).
Als ze zegt: “Ik weet het niet” dan vind ik dat eerlijk. Ik zie ook wel dat het klimaat verandert, maar ik twijfel gewoon hoeveel invloed de mens daar precies op heeft, dat mag toch?

En ja, ik weet dat de meerderheid van klimaatwetenschappers het erover eens is dat menselijke activiteiten de belangrijkste oorzaak zijn van de opwarming. Maar zelfs als dat zo is, vind ik niet dat we onze hele economie, betaalbare energie en levenskwaliteit daarvoor moeten opofferen.

Bekijk deze YouTube-video
greetings and salutations
pi_218974883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 09:43 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dit is ook een statement toch? FvD is gewoon een clownspartij geworden. Die gaan, zoals de 1ste reactie in dit topic al terecht zeggen, allerlei onzin en nepnieuws erbij halen om te doen lijken alsof het allemaal wel meevalt. Ik vind het wel krachtig om dan te zeggen: aan onzindebatten doen wij niet mee.
En dus overtuig je die andere kiezers niet en blijven die alleen de verhalen van FvD aanhoren. Goed plan dus om gewoon weg te blijven.

Kom op zeg, de enige manier om FvD buitenspel te kunnen zetten is met argumentatie. Als jouw verhaal veel duidelijker is dan die van de FvD, dan moet er geen probleem zijn...toch?

Zo niet, dan ben je politiek gezien geen knip voor de neus waard.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 13:24:20 #260
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218975037
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 12:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat was wellicht ooit zo bij Baudet, maar daar zijn ze inmiddels wel wat op teruggekomen.

Ik ben het eigenlijk eens met De Vos in dat filmpje (overigens omringd door drie agressieve bullebakken, zoals zo vaak gebeurt op tv met partijen die niet in hun linkse straatje passen).
Als ze zegt: “Ik weet het niet” dan vind ik dat eerlijk. Ik zie ook wel dat het klimaat verandert, maar ik twijfel gewoon hoeveel invloed de mens daar precies op heeft, dat mag toch?

En ja, ik weet dat de meerderheid van klimaatwetenschappers het erover eens is dat menselijke activiteiten de belangrijkste oorzaak zijn van de opwarming. Maar zelfs als dat zo is, vind ik niet dat we onze hele economie, betaalbare energie en levenskwaliteit daarvoor moeten opofferen.

Niet echt , je weet dat de vos zijn marionet is he?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 9 oktober 2025 @ 13:30:31 #261
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_218975137
quote:
Goh.
neuh, wat zou die daar moeten doen, het is toch de keuze van Dassen/volt. Waar die uitleg over mag geven.

Toen 'we' niet mee gingen doen aan het ESF, dan wordt de woordvoerder van AVROTROS gevraagd om uitleg te geven daarvoor. Netanyahu schuift dan ook niet aan toch
Robert Moog died for our synths
pi_218975255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Niet echt , je weet dat de vos zijn marionet is he?
Ik ben het bijna overal mee eens met wat De Vos hier zegt. Blijkbaar is FVD toch een partij die bij mij past. En ja, ik weet ook wel dat Baudet nog steeds de touwtjes in handen heeft en als hij zelf lijsttrekker was geweest, had ik in ieder geval níet op FVD gestemd. Daarom twijfel ik nog wel een beetje.

pi_218975270
quote:
Goh.
Waarschijnlijk was Dassen niet bij P&dW gekomen als zij ook was uitgenodigd en dat begrijp ik wel. Dat soort mensen moet je ook geen podium geven, komt toch alleen maar poep uit.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 13:51:29 #264
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218975271
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik ben het bijna overal mee eens met wat De Vos hier zegt. Blijkbaar is FVD toch een partij die bij mij past. En ja, ik weet ook wel dat Baudet nog steeds de touwtjes in handen heeft en als hij zelf lijsttrekker was geweest, had ik in ieder geval níet op FVD gestemd. Daarom twijfel ik nog wel een beetje.

ik denk dat dat een prima partij is voor jou ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218975307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 11:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dit heeft toch helemaal niets met niet durven te maken? :D
Wat valt er te debatteren met een klimaatontkenner ?
Even kijken.

Wat word er gezegd?
"FVD ontkentt klimaatverandering helemaal niet".

En dan jouw reactie daarop;
"Wat valt er te debatteren met een klimaatontkenner ?"

8)7

Sjah. Wat valt er te debatteren met iemand die valselijk ontkent dat FVD géén klimaat ontkenners zijn?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 9 oktober 2025 @ 14:00:17 #266
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218975328
quote:
4s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Even kijken.

Wat word er gezegd?
"FVD ontkentt klimaatverandering helemaal niet".

En dan jouw reactie daarop;
"Wat valt er te debatteren met een klimaatontkenner ?"

8)7

Sjah. Wat valt er te debatteren met iemand die valselijk ontkent dat FVD géén klimaat ontkenners zijn?
Misschien toch beter lezen,
Succes alvast ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218975339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
ik denk dat dat een prima partij is voor jou ^O^
Beetje flauw zo toch? :)
Ik veroordeel ook niemand die op een partij stemt die het verst van mij af staat, dat moet iedereen lekker zelf weten.
SP bijvoorbeeld, daar zou ik van m’n leven niet op stemmen, maar ik heb er ook geen probleem mee als iemand dat wél doet.
pi_218975594
quote:
4s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 13:57 schreef SpaceOddity het volgende:
FVD géén klimaat ontkenners zijn?
Het zou ook wel erg bont worden als ze het klimaat zouden ontkennen. Die pseudowetenschap rondom klimaatverandering is al gedoe genoeg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 15:01:15 #269
319979 Fok-it
All is well
pi_218975649
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Beetje flauw zo toch? :)
Totaal niet. Dat gefaciliteer van dit soort clubjes waarbij het hun modus operandi is om nepnieuws te verspreiden en podium geven aan lui die het klakkeloos overnemen danwel promoten is wel klaar. En dat heeft weinig te maken dat jij wel 'open staat voor andere meningen'

Je hoeft niet open te staan voor ondermijning van de rechtstaat en de wetenschap
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218975751
die Dassen kraamt alleen maar onzin uit en toch zie je hem continu in beeld. Wat een airtime voor zo'n leeghoofd met z'n 2 zeteltjes in de peilingen.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 15:33:26 #271
319979 Fok-it
All is well
pi_218975809
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:22 schreef Homey het volgende:
die Dassen kraamt alleen maar onzin uit en toch zie je hem continu in beeld. Wat een airtime voor zo'n leeghoofd met z'n 2 zeteltjes in de peilingen.
https://schermtijdteller.groene.nl/

Opbokken met je nepnieuws
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218975879
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
https://schermtijdteller.groene.nl/

Opbokken met je nepnieuws
Er is een periode geweest dat ze Laurens Dassen opzichtig naar voren wilde schuiven. Dat bleek godzijdank geen succes te zijn, veel Nederlanders kregen door dat je hier met een lichtgewicht te maken hebt. Een slap aftreksel van Rob Jetten maar dan met minder inhoud.
Dassen is wel het soort persoon waar de mensen in de media van houden, hij lepelt alle progressieve talking points zonder problemen op waardoor de presentatoren en duiders alleen maar instemmend konden mee knikken.
Ik begrijp oprecht niet dat die prietpraatshows nog kijkers trekken.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 15:47:31 #273
319979 Fok-it
All is well
pi_218975904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is een periode geweest dat ze Laurens Dassen opzichtig naar voren wilde schuiven. Dat bleek godzijdank geen succes te zijn, veel Nederlanders kregen door dat je hier met een lichtgewicht te maken hebt. Een slap aftreksel van Rob Jetten maar dan met minder inhoud.
Dassen is wel het soort persoon waar de mensen in de media van houden, hij lepelt alle progressieve talking points zonder problemen op waardoor de presentatoren en duiders alleen maar instemmend konden mee knikken.
Ik begrijp oprecht niet dat die prietpraatshows nog kijkers trekken.
Ok goed verhaal. Maar het gaat hier niet om wat Chivas van Laurens Dassen vindt, het gaat erop dat dit soort diarree gewoon weer klakkeloos de wereld in mag worden gegooid terwijl Volt de partij is met de minste media zendtijd
  donderdag 9 oktober 2025 @ 15:54:01 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218976008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ok goed verhaal. Maar het gaat hier niet om wat Chivas van Laurens Dassen vindt, het gaat erop dat dit soort diarree gewoon weer klakkeloos de wereld in mag worden gegooid terwijl Volt de partij is met de minste media zendtijd
Welkom in de wondere wereld van "discussiëren" met FvD'ers: wanneer je de ene leugen ontkracht dan wordt daar niet inhoudelijk op gereageerd maar smijten ze snel de volgende drol tegen de muur. Kan je weer opnieuw beginnen. Ad infinitum.

Illustreert perfect waarom Dassen er geen trek in heeft. Heel verstandig van 'm.
Huilen dan.
pi_218976085
Een debat aangaan met FvD, ik snap wel dat Volt daar geen zin in heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')