De TR brigade gaat los nu.quote:
Wat wel kan is: "Justin, ik vind je een eikel". Dat is dan een mening en geen feit.quote:
Ik vind jou een geschikte ventquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wel kan is. "Justin, ik vind je een eikel". Dat is dan een mening en geen feit.
Nu zou je kunnen zeggen: "GG, je bent een geschikte vent".quote:
Nee nee, dat was puur mijn meningquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu zou je kunnen zeggen :"GG, je bent een geschikte vent".
![]()
Bedankt trouwens, topper!
quote:
Maar Justin geeft er een negatieve lading aan terwijl een eikel een vrucht is aan een boom,quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wel kan is. "Justin, ik vind je een eikel". Dat is dan een mening en geen feit.
Leuk geprobeerdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik probeer jou te overtuigen dat jouw mening in dit geval een feit is.
Ik vraag AI wel evenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Justin geeft er een negatieve lading aan terwijl een eikel een vrucht is aan een boom,
Nu doe je een aanname dat ik er een negatieve lading aan geefquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Justin geeft er een negatieve lading aan terwijl een eikel een vrucht is aan een boom,
Hoi eikeltje van me.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu doe je een aanname dat ik er een negatieve lading aan geef
Hey fresh eikelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag Hema eikel.quote:
Eikeltjeskoffie ?quote:
Nee, gewone koffie.quote:
"Eikel Worst" verwijst meestal naar Iberische worst (Bellota) gemaakt van varkens die zich voeden met eikels, wat resulteert in bijzonder smakelijk en gemarmerdquote:
zo zekerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, heb liever een hap van een vogeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |