SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
tt
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)![]()
en klei meisje?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:03 schreef StevenHyde het volgende:
Geen ruzie maken, want ik kom met mijn familie en hont jullie opzoekenSmile, it's free therapy.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
en daarvoor quote je de hele opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tt
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
kan gewoonquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarvoor quote je de hele op
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
Was ff bang dat ik t topic stuk had gemaakt. En of andere gek heeft dat al eens voor mij gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tt
![]()
WAAT een gek had voor jou je topic stuk gemaakt !!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was ff bang dat ik t topic stuk had gemaakt. En of andere gek heeft dat al eens voor mij gedaan.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Staat je wel goed dat wolven t-shirt.
jaa bijnaquote:![]()
tijd om de kerstspullen weer omlaag te halen
ik ookquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
Is die @:greysbones gewoon aan het werk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wim even niet,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Justin, je bent een eikel,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De TR brigade gaat los nu.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat wel kan is: "Justin, ik vind je een eikel". Dat is dan een mening en geen feit.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik vind jou een geschikte ventquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wel kan is. "Justin, ik vind je een eikel". Dat is dan een mening en geen feit.![]()
![]()
Nu zou je kunnen zeggen: "GG, je bent een geschikte vent".quote:
![]()
Bedankt trouwens, topper!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee nee, dat was puur mijn meningquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu zou je kunnen zeggen :"GG, je bent een geschikte vent".
![]()
Bedankt trouwens, topper!![]()
![]()
quote:![]()
Ik probeer jou te overtuigen dat jouw mening in dit geval een feit is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar Justin geeft er een negatieve lading aan terwijl een eikel een vrucht is aan een boom,quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat wel kan is. "Justin, ik vind je een eikel". Dat is dan een mening en geen feit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: