Dat dus. Wat een foute is dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog dat ik dacht dat Demi wel ok was in het begin.
Oh wat zat ik er weer naast.
Dus de andere haren gaan nog groeien?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ook niet in zo'n korte tijd
Dat zou je denken maar ik denk dat Erik zijn ego zo groot is dat hij echt alleen wil wat hij graag wil. Liever maagd blijven dan een oudere vrouw vermoed ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is zijn voorkeur ja. Maar denk dat als Erik de kans krijgt om ergens binnen te kijken dat hij graag direct even langswipt
Ik ben er na een halve nummer al klaar mee. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
Iemand die gitaar speelt, dat is 2 dagen leuk en daarna wil je dat ding op haar hoofd kapot rammen.
kumbaya Souryquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
Iemand die gitaar speelt, dat is 2 dagen leuk en daarna wil je dat ding op haar hoofd kapot rammen.
is een heel procesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dus de andere haren gaan nog groeien?
Er was al eerder iemand toch die de hele tijd op dat ding zat te tokkelen.quote:
jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was al eerder iemand toch die de hele tijd op dat ding zat te tokkelen.
Rillingen liepen over mijn rug.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Erik wil weer ff droognoiken tegen Faat
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:27 schreef Cirilico het volgende:
Is dat Nederlands eigenlijk? Elkaars rug hebben?
Beau?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar weet ff niet meer wie?
Casper?
Ja ik dacht dat ze allemaal een Joker hadden om één keer Geert of Demi uit de loods te kunnen stemmen.quote:
Een moedertje erbij, misschien probeert ze Demi en Geert nog wat bij te leren ook al denk ik dat dat compleet nutteloos is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Demi en Geert hebben Daisy en?
en zijn de haaien
Jesse dan, die had een haaien-jokerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
Demi en Geert hebben Daisy en?
en zijn de haaien
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jesse dan, die had een haaien-joker
quote:
Dat lijkt me wel een pittige dame, dat kan nog leuk worden met Geert en Demi.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een moedertje erbij, misschien probeert ze Demi en Geert nog wat bij te leren ook al denk ik dat dat compleet nutteloos is.
Ik hoop het, wordt wel tijd dat iemand er flink wat van gaat zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een pittige dame, dat kan nog leuk worden met Geert en Demi.
Roma pikte alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |