Ik ga de stagiair mailenquote:[..]
Ik heb er twee:
janenalleman@talpa.nl
febostagaire@talpa.nl
Bij die eerste krijg je steeds van een ander reactie. Maar de enige nuttige info die ze kunnen geven is welke code volgende finale gaat winnen.
De tweede reageert eigenlijk alleen in de avonduren, meestal met een of andere meme of stomme garp
wat ik ook vind van Peter en Juliaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
Roma die dan bij een ander setje gaat, kweet niet of dat nou zo slim is van haar.
Iets minder wel maar ook een hele rare relatie hebben die 2.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik ook vind van Peter en Julia
die zijn niet zo toxic
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een leuke meid die Mercedes
het lijkt of ze een pruik heeftquote:
Zou zomaar kunnen daar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt of ze een pruik heeft
vind haar heel fakequote:
Is ze niet te oud voor Eric, die houd alleen van hele jonge vrouwtjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
Nieuwe juf: "Ik sta niet meer voor de klas, ik denk dat er meer in mij zit.
Denk dat Erik ook wel in d'r wil zitten.
ff afwachten tot ze loskomenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:14 schreef StephanL het volgende:
Leuke mensen denk. Geen enorm ingenomen mensen in ieder geval.
Dat is zijn voorkeur ja. Maar denk dat als Erik de kans krijgt om ergens binnen te kijken dat hij graag direct even langswiptquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is ze niet te oud voor Eric, die houd alleen van hele jonge vrouwtjes.
Ja, ik weet nog dat ik dacht dat Demi wel ok was in het begin.quote:
dat kan ook niet in zo'n korte tijdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:15 schreef Cirilico het volgende:
Die haartransplantatie van Brijan is niet echt dekkend.
Echte karakter komt later pas.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:14 schreef StephanL het volgende:
Leuke mensen denk. Geen enorm ingenomen mensen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |