abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218963596
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zag ze ook zo snel niet
5th is meestal van de snelle screenshots
of @:Spapaars
of @:Kinkijan
We gaan het zien of 1 van hun nog een screenshotje plaatst en anders moeten we heel erg geduldig wachten tot morgen avond. O-) :X
pi_218963597
quote:

[..]
Die mummy al een tijdje niet gezien.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218963613
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarschijnlijk kent je dochter hem wel
is een meme geworden :D
Hmm zou kunnen. Geen idee wat die kijkt en gelukkig heeft ze grotendeels dezelfde mening als ik, omtrent bepaalde dingen op social media. _O-
pi_218963620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Afijn, ik zie die 2 oud bewoners er dus niet bij zitten. Benieuwd dan hoe dat zit.
pi_218963622
Zit m in de rewind te kijken :{ Ik vind het helemaal niet leuk en Joey zou er goed aan doen maar te vertrekken want heeft lang genoeg geduurd. En ik zou standaard geen vriendschap meer hebben met Fabio want dat gaat niet meer. Al dat onzin gelul met "beste vrienden" , hebben ze die buiten niet dan -O-
you tokkie to me?
pi_218963688
quote:

[..]
WAT HEB IK NOU GEZEGD GREYSBOOOOOOONES !? :{w

Ik haak morgen weer aan, 7 is wel een hoop nieuw bloed, altijd interessant. Hoop ook genoeg om Roma naar de achtergrond te dringen, was eigenlijk van plan te wachten tot zij weg is, maar goed afhaken kan altijd weer :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218963691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:34 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Is die tweede van rechtsboven geen oud bewoner? Die heb ik eerder gezien
pi_218963765
Oh nee, dat met Kim gaat niets worden Joey als ik die terugblik zo eens zie. In de werkelijkheid heeft die een heel ander beeld voor zichzelf ;(
you tokkie to me?
pi_218963788

De jonge dame heet Mercedes :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218963806
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:55 schreef schetterklep het volgende:
Oh nee, dat met Kim gaat niets worden Joey als ik die terugblik zo eens zie. In de werkelijkheid heeft die een heel ander beeld voor zichzelf ;(
Volgens mij hebben we nog geen Angelo gehad
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218963813
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]

Ze oogt erg vriendelijk, denk besties met Faatje O-)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218963818
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]

Arm kind! ;(
pi_218963821
Wel wat oudere ertussen. Beter
pi_218963825
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Arm kind! ;(
Waar ze verwekt is
pi_218963860
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar ze verwekt is
Gelukkig voor haar was dan geen Kadetje ofzo dan :D
pi_218964034
Nou act Fabio lekker wieberen met je ton ehh, 60.000 euro, opgejorist. Natuurlijk was het lievelingsgetal 8, dat heeft Fabio braaf door gegeven op vragen van de FEBO bij de casting en daarom moest hij ook de finale spelen i.p.v. Fatima. Had het Joey wel gegund maar dit is ook win-win. Win voor hem en wind voor ons dat die blaag is opgedonderd. Verder zitten we nog wel met die idiote loverboy Geert met zijn toxic rela met Demi.
Hopelijk vormen Erik, Fatima en Joey nu het bondje wat ze zo graag wilde voordat Fleuris roet in het eten gooide afgelopen cyclus.
De nieuwe vleesch noch visch zoals altijd vooraf, zie wel een ma Tokkie op links bovenin. En geen oud deelnemers vooralsnog te bekennen, dus dat is kloek, of het moet Robert zijn de rest mag wegblijven. Of oud deelnemers van andere RLS's.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218964765
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dus kun je het nu weer uitzetten. Ik zet bij ieder nieuw iets op mijn telefoon gelijk alles uit qua meldingen en zo.
:Y

Het scheelt dat ik al wist wie ging winnen. :D
Hotapnyc
pi_218964891
Eerst opdracht alleen voor de 7 nieuwe of zag ik dat verkeerd?
All those angels with their wings glued on.
pi_218964896
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:55 schreef schetterklep het volgende:
De ouders van Kim zien liever Tom, ze wilde hem gelijk op de koffie. _O-
All those angels with their wings glued on.
pi_218964943
quote:
7s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 00:07 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
De ouders van Kim zien liever Tom, ze wilde hem gelijk op de koffie. _O-
Haha, viel mij ook op ja! Maar Tom is ook wel een wereldgozer, hij gaf zelfs zonder twijfel zijn (wat hij toen al wist neem ik aan) laatste kans op een ton op.

Weet iemand trouwens of die vriend van Anne een profvoetballer is, en wat zijn naam is? Zijn gezicht kwam me al bekend voor en hij zat een keer met een MVV-trainingspak aan bij bellen met thuis, en dat soort trainingspakken zijn niet in winkels te koop.
pi_218964948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:45 schreef woxxel2 het volgende:

[..]
Is die tweede van rechtsboven geen oud bewoner? Die heb ik eerder gezien
Nee, hij lijkt gewoon heel erg op Jelle
pi_218964986
Jelle was niet zo vet.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 8 oktober 2025 @ 08:57:39 #74
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_218965798
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Nou act Fabio lekker wieberen met je ton ehh, 60.000 euro, opgejorist. Natuurlijk was het lievelingsgetal 8, dat heeft Fabio braaf door gegeven op vragen van de FEBO bij de casting en daarom moest hij ook de finale spelen i.p.v. Fatima. Had het Joey wel gegund maar dit is ook win-win. Win voor hem en wind voor ons dat die blaag is opgedonderd. Verder zitten we nog wel met die idiote loverboy Geert met zijn toxic rela met Demi.
Hopelijk vormen Erik, Fatima en Joey nu het bondje wat ze zo graag wilde voordat Fleuris roet in het eten gooide afgelopen cyclus.
De nieuwe vleesch noch visch zoals altijd vooraf, zie wel een ma Tokkie op links bovenin. En geen oud deelnemers vooralsnog te bekennen, dus dat is kloek, of het moet Robert zijn de rest mag wegblijven. Of oud deelnemers van andere RLS's.
Reubert hoeft van mij ook niet terug te komen, herhaling van zetten gaat dat worden
... en huiver mee
pi_218965941
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
heb je opgelet
het was het getal van Joey
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')