We gaan het zien of 1 van hun nog een screenshotje plaatst en anders moeten we heel erg geduldig wachten tot morgen avond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag ze ook zo snel niet
5th is meestal van de snelle screenshots
of @:Spapaars
of @:Kinkijan
Die mummy al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen. Geen idee wat die kijkt en gelukkig heeft ze grotendeels dezelfde mening als ik, omtrent bepaalde dingen op social media.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarschijnlijk kent je dochter hem wel
is een meme geworden
WAT HEB IK NOU GEZEGD GREYSBOOOOOOONES !?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog geen Angelo gehadquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:55 schreef schetterklep het volgende:
Oh nee, dat met Kim gaat niets worden Joey als ik die terugblik zo eens zie. In de werkelijkheid heeft die een heel ander beeld voor zichzelf
Ze oogt erg vriendelijk, denk besties met Faatjequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De jonge dame heet Mercedes
Arm kind!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De jonge dame heet Mercedes
Waar ze verwekt isquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus kun je het nu weer uitzetten. Ik zet bij ieder nieuw iets op mijn telefoon gelijk alles uit qua meldingen en zo.
De ouders van Kim zien liever Tom, ze wilde hem gelijk op de koffie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:55 schreef schetterklep het volgende:
Oh nee, dat met Kim gaat niets worden Joey als ik die terugblik zo eens zie. In de werkelijkheid heeft die een heel ander beeld voor zichzelf
Haha, viel mij ook op ja! Maar Tom is ook wel een wereldgozer, hij gaf zelfs zonder twijfel zijn (wat hij toen al wist neem ik aan) laatste kans op een ton op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 00:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De ouders van Kim zien liever Tom, ze wilde hem gelijk op de koffie.
Nee, hij lijkt gewoon heel erg op Jellequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:45 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Is die tweede van rechtsboven geen oud bewoner? Die heb ik eerder gezien
Reubert hoeft van mij ook niet terug te komen, herhaling van zetten gaat dat wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Nou act Fabio lekker wieberen met je ton ehh, 60.000 euro, opgejorist. Natuurlijk was het lievelingsgetal 8, dat heeft Fabio braaf door gegeven op vragen van de FEBO bij de casting en daarom moest hij ook de finale spelen i.p.v. Fatima. Had het Joey wel gegund maar dit is ook win-win. Win voor hem en wind voor ons dat die blaag is opgedonderd. Verder zitten we nog wel met die idiote loverboy Geert met zijn toxic rela met Demi.
Hopelijk vormen Erik, Fatima en Joey nu het bondje wat ze zo graag wilde voordat Fleuris roet in het eten gooide afgelopen cyclus.
De nieuwe vleesch noch visch zoals altijd vooraf, zie wel een ma Tokkie op links bovenin. En geen oud deelnemers vooralsnog te bekennen, dus dat is kloek, of het moet Robert zijn de rest mag wegblijven. Of oud deelnemers van andere RLS's.
heb je opgeletquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Nou act Fabio lekker wieberen met je ton ehh, 60.000 euro, opgejorist. Natuurlijk was het lievelingsgetal 8, dat heeft Fabio braaf door gegeven op vragen van de FEBO bij de casting en daarom moest hij ook de finale spelen i.p.v. Fatima. Had het Joey wel gegund maar dit is ook win-win. Win voor hem en wind voor ons dat die blaag is opgedonderd. Verder zitten we nog wel met die idiote loverboy Geert met zijn toxic rela met Demi.
Hopelijk vormen Erik, Fatima en Joey nu het bondje wat ze zo graag wilde voordat Fleuris roet in het eten gooide afgelopen cyclus.
De nieuwe vleesch noch visch zoals altijd vooraf, zie wel een ma Tokkie op links bovenin. En geen oud deelnemers vooralsnog te bekennen, dus dat is kloek, of het moet Robert zijn de rest mag wegblijven. Of oud deelnemers van andere RLS's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |