Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Dus kun je het nu weer uitzetten. Ik zet bij ieder nieuw iets op mijn telefoon gelijk alles uit qua meldingen en zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jeps. Ik had ze speciaal aangezet omdat ik de vorige keer een poll gemist had. Nou, heb je niks aan dus. Sowieso zijn ze irritant geworden met constant filmpjes erop plaatsen
OMG ik was bijna in slaap gevallen zo lang duurde het.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
Oeps had de lapo, hopelijk niet lang hoeven wachten
Zou me niet verbazen dat het zo gaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Auto met Fabio rijd weg..... en 100 meter verder weer stoppen om de zender in te leveren
Of het is *knip* in het filmpje en alle zenders zijn foetsiequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat het zo gaat.
Het wegrijden is iig voor het filmpje, lijkt me dat ze ook nog even langs achter moeten voor dingen te regelen zoals zenders inleveren e.d.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of het is *knip* in het filmpje en alle zenders zijn foetsie
en dan morgen de nieuwenquote:
een spoilertje voor morgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
En nu denk ik dat de nieuwe inderdaad pas morgen worden voorgesteld aangezien er nog 6 weg moeten met bijpassende filmpjes e.d.
En Julia heeft er ook nog een maandje aan vastgeplaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
En nu denk ik dat de nieuwe inderdaad pas morgen worden voorgesteld aangezien er nog 6 weg moeten met bijpassende filmpjes e.d.
Maar maar maar, stel je voor dat je dan iets mist.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:19 schreef StephanL het volgende:
We kunnen zappen![]()
Anna heeft ook weinig gepresteerd. Ga ik niet missen
Die mag dan ook wel blijven voor irritainment, dat ze maar vaak gaat schreeuwen met Demi en Fatima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En Julia heeft er ook nog een maandje aan vastgeplakt
Morgen weer een kleine terugblikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar maar maar, stel je voor dat je dan iets mist.![]()
Je hebt volkomen gelijk, veel plezier met het ander iets kijken. Ik wacht toch nog ff.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Morgen weer een kleine terugblik![]()
Mis denk niks, ben wat anders baan kijken
Ja maar die roept al 3 maanden dat het de laatste is, vooral als ze de kans heeft de finale te spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die mag dan ook wel blijven voor irritainment, dat ze maar vaak gaat schreeuwen met Demi en Fatima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |