Er staan er meer dan 2000 op de keuzelijst, zou haalbaar zijn. Krijgen we Freedy Johnston op dinsdagochtend om 5.47 of zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die lijstjes die 24u achter elkaar doordenderen..dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
Zo vroeg sta ik alleen op voor nummers met violenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er staan er meer dan 2000 op de keuzelijst, zou haalbaar zijn. Krijgen we Freedy Johnston op dinsdagochtend om 5.47 of zo.
325 maar? Dat wordt wel een gevalletje kill your bitchesquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:41 schreef Tussle266 het volgende:
Even snel gekeken, het zijn er ongeveer 2300 en er komen er misschien twee handen vol bij. Zou wel grappig zijn om dat te doen en dan te downvoten. Welke 325 wil je niet horen de komende 7 dagen...
Bartcore leest meequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:25 schreef Tussle266 het volgende:
Topovergang Bartje. Had dan even 2 seconden ruimte ertussen gelaten.
Ik dacht over flatulentiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:41 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben jullie al zin in een Top 10 glazen bolletje? Ik wel:Ik denk ook ongeveer die top 10. Wannabe op plek 6. Op plek 7 Paul en Thomas. Dan 8 Paul zonder Thomas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dit is ook de enige die nauwelijks profiteert, er zit er zelfs nog eentje tussen deze en Wonderwall. Dat is normaal ook nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
De plek van deze Oasis valt me nog mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |