• 10 januari • 17 januari • 24 januari • 31 januari • 7 februari • 14 februari • 21 februari • 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden? Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
Op dinsdag 7 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende: POPPETJES! Willen jullie nog mee met de meet, kunnen jullie dat dan doorgeven deze week? De twee data met de meeste stemmen zijn 21 en 28 februari.
Si, wil je nog PM/DM als geheugensteun?
Jumalatkin kuolevat Edessäni vuotavat Olen tämän maailman loppu Minä olen tyhjyys
Op dinsdag 7 oktober 2025 11:30 schreef WrappedEuphoria het volgende: Maar, gezien CL tevreden is met haar huidige wil ik er wel 1 verloten. Stuur maar een DM bij belangstelling en dan pick ik er wel random iemand uit.
Als je van je geld afmoet, zou ik zeggen doe mee aan de kerstpakketten actie in FHF
Op dinsdag 7 oktober 2025 11:39 schreef Ama het volgende: Nou ik denk dat ik spoken hoor want ik heb nog steeds niet gevonden wat er omgeflikkerd moet zijn.
Iets in een kastje oid?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer Ik niet meer kan, Niet meer ik Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Op dinsdag 7 oktober 2025 11:46 schreef Ama het volgende: Oh kom Hedwig ineens op de gang tegen. Miauwt ook niet even dat ze daar zat opgesloten. [..] Het moet iets zijn waar de kat bij kon.
Iets op de gang?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer Ik niet meer kan, Niet meer ik Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
waarom vindt windows 11 het nodig om mijn toetsenbord taal ineens te wijzigen naar NLD NLD ipv NLD INTL en waarom kan ik nergens vinden waar ik NLD NLD kan verwijderen?
Op dinsdag 7 oktober 2025 11:50 schreef Nizno het volgende: waarom vindt windows 11 het nodig om mijn toetsenbord taal ineens te wijzigen naar NLD NLD ipv NLD INTL en waarom kan ik nergens vinden waar ik NLD NLD kan verwijderen?
Ik wil geen = als ik het vraagteken indruk
Wat is dat nou weer voor onzin=
Op dinsdag 7 oktober 2025 11:50 schreef Nizno het volgende: waarom vindt windows 11 het nodig om mijn toetsenbord taal ineens te wijzigen naar NLD NLD ipv NLD INTL en waarom kan ik nergens vinden waar ik NLD NLD kan verwijderen?
Ik wil geen = als ik het vraagteken indruk
Misschien heb je op de windowstoets + spatiebalk gedrukt per ongeluk?
[..] Misschien heb je op de windowstoets + spatiebalk gedrukt per ongeluk?
Kan het me niet voorstellen want ik gebruikt het windowsknopje amper... maar zelfs al had ik dat gedaan... het is net als een kort rokje enzo... ik vraag er niet om om NLD NLD als optie te hebben. Ik heb bewust met installeren geen NLD NLD als taal ingevoerd. Die optie was er nooit tot een maand geleden ineens... en ik wil dus ook niet de NLD NLD want dat toetsenbord gebruikt ik niet.
[..] Kan het me niet voorstellen want ik gebruikt het windowsknopje amper... maar zelfs al had ik dat gedaan... het is net als een kort rokje enzo... ik vraag er niet om om NLD NLD als optie te hebben. Ik heb bewust met installeren geen NLD NLD als taal ingevoerd. Die optie was er nooit tot een maand geleden ineens... en ik wil dus ook niet de NLD NLD want dat toetsenbord gebruikt ik niet.
die hoerenzooi had ik ook ineens.
Opeens was het weer weg ook Zeker weer een gratis update van iets.
[..] Kan het me niet voorstellen want ik gebruikt het windowsknopje amper... maar zelfs al had ik dat gedaan... het is net als een kort rokje enzo... ik vraag er niet om om NLD NLD als optie te hebben. Ik heb bewust met installeren geen NLD NLD als taal ingevoerd. Die optie was er nooit tot een maand geleden ineens... en ik wil dus ook niet de NLD NLD want dat toetsenbord gebruikt ik niet.
Volgens mij kan ik me vaag herinneren dat-ie bij mij ook opeens op NLD NL stond bij mij een paar weken geleden. Misschien bij een update of zo.
Bij de taal Nederlands op die drie puntjes klikken, daar op iets van taalopties en daar onderaan staat als het goed is toetsenborden. Daar kun je toetsenborden verwijderen of toevoegen.
En als de integratie van de noord-afrikaanse cultuur compleet is: "Deze week o.i.d., we zien wel wanneer we er zin in hebben. Maar als je Mo 30 euro tikkied komt ie vandaag nog in de auto van z'n oom of buurman".
[..] Bij de taal Nederlands op die drie puntjes klikken, daar op iets van taalopties en daar onderaan staat als het goed is toetsenborden. Daar kun je toetsenborden verwijderen of toevoegen.
[..] En als de integratie van de noord-afrikaanse cultuur compleet is: "Deze week o.i.d., we zien wel wanneer we er zin in hebben. Maar als je Mo 30 euro tikkied komt ie vandaag nog in de auto van z'n oom of buurman".
En als alle buitenlanders het land uitgezet zijn, komen er nooit meer pakketjes.
Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Nizno het volgende: Hij is er echt niet. Ik verzin het niet dat ik hem nergens kan verwijderen
Bij mij staat Nederlands ook niet bij de toetsenborden onder Nederlands. Dat is normaal kennelijk. Maar je hebt wel het internationale toetsenbord geīnstalleerd, dus dat moet je gewoon kunnen kiezen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!" "Omae wa mou shindeiru." "All we know is... he's called The Stig!"
oke ik heb nu die onderste optie, de taalbalk van het bureaublad gebruiken wanneer deze beschikbaar is... eens even op ctrl shift drukken = en ja hoor daar is de ° alsnog en het = teken rechts naast backspace wordt een rondje...
Op dinsdag 7 oktober 2025 12:37 schreef Nizno het volgende: oke ik heb nu die onderste optie, de taalbalk van het bureaublad gebruiken wanneer deze beschikbaar is... eens even op ctrl shift drukken = en ja hoor daar is de ° alsnog en het = teken rechts naast backspace wordt een rondje...
als ik die onderste optie aan heb staan staat die optie niet meer bij de tijd... maar wisselt hij nog steeds als ik per ongeluk shift en ctrl samen in druk...
Als je Windows 11 toetsenbord verkeerde tekens typt, ligt dit meestal aan een verkeerde toetsenbordindeling. Je kunt dit snel oplossen door de sneltoets Windows-toets + Spatiebalk te gebruiken om de juiste taal te kiezen, of door de indeling handmatig aan te passen via Instellingen > Tijd en taal > Taal. Zorg ervoor dat de geselecteerde toetsenbordtaal overeenkomt met de fysieke layout van je toetsenbord, zoals 'Verenigd Staten (Internationaal)' voor Nederland.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo Fuck the EBU.
[..] kortom... [..] dat wordt het toch deze optie...
Nou ja, ik heb NLD NLD er ook tussenzitten, maar ik heb er geen last van. Hij schakelt daar nooit naartoe vanzelf. Als je per ongeluk met ctrl shift daar terechtkomt, kun je ctrl shift uitzetten op die pagina waar je net had gekeken (geavanceerde toetsenbordinstellingen en dan iets met hotkeys).
via sneltoetsen idd nu gemeld dat hij niet mag wisselen... nu reageert hij onder bij de tijd niet als ik verkeerd ram... hmm dan kan ik nu met dat vinkje de tekst ook weg halen.
Op dinsdag 7 oktober 2025 12:44 schreef Nizno het volgende: [ afbeelding ] via sneltoetsen idd nu gemeld dat hij niet mag wisselen... nu reageert hij onder bij de tijd niet als ik verkeerd ram... hmm dan kan ik nu met dat vinkje de tekst ook weg halen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!" "Omae wa mou shindeiru." "All we know is... he's called The Stig!"
uiteindelijk is het een broodje brie met salami geworden want besloten om vanavond gado gado te eten en daarvoor heb ik de twee eieren nodig die er nog zijn
[..] uiteindelijk is het een broodje brie met salami geworden want besloten om vanavond gado gado te eten en daarvoor heb ik de twee eieren nodig die er nog zijn
Ik heb vanavond spareribs.
Ja, alweer.
[..] uiteindelijk is het een broodje brie met salami geworden want besloten om vanavond gado gado te eten en daarvoor heb ik de twee eieren nodig die er nog zijn
Ik vraag me nog steeds af of "long covid" überhaupt bestaat, buiten enkele langer durende maar wel tijdelijke reuk- en smaakproblemen.
De meeste klachten die ermee gepaard zouden gaan, zijn gewoon lichamelijke- en geestelijke ongemakken waar vooral vrouwen van middelbare leeftijd (een grote meerderheid van alle "long covid"-patiënten) last van hebben. Het zijn klachten die al jaren vķķr covid "chronische Lyme", "ME/cvs" of "fibromyalgie" werden genoemd.
Het grootste geestelijke ongemak heeft dit geschreven.
Op dinsdag 7 oktober 2025 13:13 schreef Nizno het volgende: Noemen ze dat nog steeds vloggers trouwens? of is hij ook een influencer omdat hij filmpjes maakt?
Ja.
Op dinsdag 7 oktober 2025 13:13 schreef Nizno het volgende: Noemen ze dat nog steeds vloggers trouwens? of is hij ook een influencer omdat hij filmpjes maakt?
Content creator is de overkoepelende term.
Jumalatkin kuolevat Edessäni vuotavat Olen tämän maailman loppu Minä olen tyhjyys
"Iemand-die-denkt-interessant-te-zijn-met-YouTube-filmpjes" is ook wel wat lang.
Nee, Kirby's. Want eer het op beeld is is het al op.
[..] Ze maken filmpjes, mensen kijken die filmpjes. Productiekwaliteit is beter dan de bagger die ze vroegah op TMF uitzonden.
Die lat ligt dan ook wel erg laag. Al is de lat ook niet veel hoger gelegd.
[..] Ach, je hebt altijd mensen die dingen niet geloven. Kan me er niet druk om maken, zo'n eenling die wat op het internet gooit.
Willem Engel was ook een eenling.
Op dinsdag 7 oktober 2025 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Vroeger had je mensen op straat die riepen dat het einde der tijden er aan kwam. Nu hebben die mensen internet.
En stemrecht.
[..] Hadden ze ook toen ze nog op de hoek van de straat liepen te wauwelen hoor.
Maar toen luisterde er bijna niemand naar. Nu wel.
Op dinsdag 7 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende: Gelukkig zijn er op iedere wappie reactie meer normale reacties. Fijn om te lezen dat de meerderheid normaal is
Op dinsdag 7 oktober 2025 13:58 schreef Nizno het volgende: wordt er ook al flink tegengas gegeven op die reclame van pneumokokken? De naam Pfizer wordt er wel erg nadrukkelijk bij genoemd.
Ik snap die reclame niet
"Waarom zou je je druk maken over iets wat je niet kent" oid of wat ze ook zeggen,
En daarna dat je dat vaccin kan halen.
Op dinsdag 7 oktober 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Hoezo wordt er nu bij politieke reclame dat het om reclame gaat voor een politieke keuze en werd dat bij al die reclamespotjes van de vvd niet gedaan?
Omdat kiezen voor de VVD geen politieke keuze is, maar een egocentrische keuze.
Trotste mama van Ambar Het officiële liefje van @Monitor O+
Op dinsdag 7 oktober 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Hoezo wordt er nu bij politieke reclame dat het om reclame gaat voor een politieke keuze en werd dat bij al die reclamespotjes van de vvd niet gedaan?
Dat komt door die extreemlinkse reclamebureaus!111!!!1
Ofzo
ik hoor het elke keer, nog geen politieke reclame gehoord waar het niet vooraf ging
Op dinsdag 7 oktober 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Vrouwen die zich hebben laten inenten tegen baarmoederhalskanker hebben tot 90% minder kans om het te krijgen.
En het is ook een SOA en dat vergeten ze erbij te zeggen
Ik heb een collega die niet voordat hij naar werk gaat een check doet of het verstandig is dat hij naar werk gaat. Zo kwam hij vandaag naar werk terwijl hij constant aan het niezen en hoesten was, en kwam hij eerder al naar werk met voetschimmel en pus terwijl hij zonder sokken rondliep en zijn voet ook op tafel legde enzo.
Op dinsdag 7 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende: Ik heb een collega die niet voordat hij naar werk gaat een check doet of het verstandig is dat hij naar werk gaat. Zo kwam hij vandaag naar werk terwijl hij constant aan het niezen en hoesten was, en kwam hij eerder al naar werk met voetschimmel en pus terwijl hij zonder sokken rondliep en zijn voet ook op tafel legde enzo.
Op dinsdag 7 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende: Ik heb een collega die niet voordat hij naar werk gaat een check doet of het verstandig is dat hij naar werk gaat. Zo kwam hij vandaag naar werk terwijl hij constant aan het niezen en hoesten was, en kwam hij eerder al naar werk met voetschimmel en pus terwijl hij zonder sokken rondliep en zijn voet ook op tafel legde enzo.
Ew
Gezond eten is echt fecking goedkoop. Ik heb voor een miljoen jaar aan groente in huis gehaald maar moest er helaas nog allemaal speciaalbier en gevulde koeken bij kopen voor het minimum bedrag!
Op dinsdag 7 oktober 2025 15:27 schreef Nizno het volgende: ik doe alleen aan gronings ontzet (bommen berend) en weet wanneer leids ontzet is... Alkmaar en andere durpkes geen idee van
Da's ook lastig om niet te weten met die kat.
Maar nu weet je het dus.
Op dinsdag 7 oktober 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende: Hij heeft autisme, maar volgens mij ook nooit door zijn ouders/omgeving bijgestuurd over wat je niet moet doen
Praat je nou over iemand anders dan je HONTOSAURIËR?
Op dinsdag 7 oktober 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende: Hij heeft autisme, maar volgens mij ook nooit door zijn ouders/omgeving bijgestuurd over wat je niet moet doen
En er is daar ook niemand die er wat van zegt?
[..] En er is daar ook niemand die er wat van zegt?
Men probeert, maar men doet dat weer zo subtiel dat het bij hem niet binnenkomt.
Ik zal al tegen iemand anders, waarbij het niet altijd even leuke opmerkingen naar maakt: gewoon direct zeggen dat dit ongepast gedrag is en dat dit niet is hoe je op een normale manier met collega's praat. Het is namelijk ook nog zijn eerste grote mensen baan
[..] Men probeert, maar men doet dat weer zo subtiel dat het bij hem niet binnenkomt.
Ik zal al tegen iemand anders, waarbij het niet altijd even leuke opmerkingen naar maakt: gewoon direct zeggen dat dit ongepast gedrag is en dat dit niet is hoe je op een normale manier met collega's praat. Het is namelijk ook nog zijn eerste grote mensen baan
En z'n leidinggevende? Een "joe, we hebben geprobeerd het subtiel aan te geven, maar het valt op dovemansoren, doe jij je werk maar"
Op dinsdag 7 oktober 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende: Aanpassingen omdat autist, tot op zekere hoogte. De rest hoeft niet te lijden onder zijn schimmelpoten.
Op het lab alleen maar mensen met autisme en adhd zo ongeveer (of zo leek het), maar nog redelijk normaal gedrag. Hij werkt gewoon ontzettend op mijn zenuwen ook door als zijn stimming behaviour ook. Neus ophalen, heelveel tegen zichzelf praten.