homepage.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel, zit je op een mobiel met de bol punt com app er op?
deze dan?
Misschien hoeven we het gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:43 schreef Nizno het volgende:
misschien mogen jullie niet gebruik maken van slabben voor volwassenen
ja las vanmorgen al geen natuurlijke oorzaak...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Moeder en kind vermoord in Terneuzen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
ja er zitten ook huizen tussen de bungalowsquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig zijn er op iedere wappie reactie meer normale reacties. Fijn om te lezen dat de meerderheid normaal is
Ik snap die reclame nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
wordt er ook al flink tegengas gegeven op die reclame van pneumokokken?
De naam Pfizer wordt er wel erg nadrukkelijk bij genoemd.
Sipquote:
eigenlijk slaat hij ook nergens op... wegafsluiting door pneumokkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap die reclame niet
"Waarom zou je je druk maken over iets wat je niet kent" oid of wat ze ook zeggen,
En daarna dat je dat vaccin kan halen.
Omdat kiezen voor de VVD geen politieke keuze is, maar een egocentrische keuze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo wordt er nu bij politieke reclame dat het om reclame gaat voor een politieke keuze en werd dat bij al die reclamespotjes van de vvd niet gedaan?
Dat komt door die extreemlinkse reclamebureaus!111!!!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo wordt er nu bij politieke reclame dat het om reclame gaat voor een politieke keuze en werd dat bij al die reclamespotjes van de vvd niet gedaan?
ik hoor het elke keer, nog geen politieke reclame gehoord waar het niet vooraf gingquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En het is ook een SOAquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrouwen die zich hebben laten inenten tegen baarmoederhalskanker hebben tot 90% minder kans om het te krijgen.
en welk deel daarvan is mijn probleem?quote:
Vast weer door een manquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |