tuulkquote:
Dat wordt pakjessafari.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Oh, fijn, PostNL komt ook vanavond.
Ik ben de hele dag thuis, dacht even lekker tactisch te doen door twee dingen te bestellen. Ik moet vanavond weg, kom op
Maar wanneer moet ik anders aan al dat haken toekomen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Had nou gewoon naar ome Los geluisterd.
ze hebben van die hard plastic slabbetjes met zo'n opvangbakjequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
Eerst stofzuigen en daarna iets eten wat vet hard kruimelt. Ik leer dit ook nooit.
Woah!quote:
Oh dat is helemaal geen gek idee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben van die hard plastic slabbetjes met zo'n opvangbakje
quote:
Het plaatje doet vermoeden dat ik hier nog wat te jong voor ben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
blijkbaar ook nuttig bij het eten van een appel
Je bent nooit te jong om te priekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Het plaatje doet vermoeden dat ik hier nog wat te jong voor ben.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Het plaatje doet vermoeden dat ik hier nog wat te jong voor ben.
In de verkansies toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Maa
[..]
Maar wanneer moet ik anders aan al dat haken toekomen?
quote:
Nee zelfs als ik de app verwijder blijf ik op de homepage komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel, zit je op een mobiel met de bol punt com app er op?
deze dan?
Dan ga je toch gewoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Oh, fijn, PostNL komt ook vanavond.
Ik ben de hele dag thuis, dacht even lekker tactisch te doen door twee dingen te bestellen. Ik moet vanavond weg, kom op
hmm vreemd... hier wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |