kortom...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, volgens mij krijg je die gratis bij de taal Nederlands of zo. Ik kan die ook niet verwijderen.
dat wordt het toch deze optie...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zit te denken... anders opnieuw installeren en dan alles engels zetten, geen Nederlands meer. Eigenlijk ken ik alle engelse pc termen wel
Gaat-ie vanzelf weer terug naar NLD NLD?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
oke ik heb nu die onderste optie, de taalbalk van het bureaublad gebruiken wanneer deze beschikbaar is... eens even op ctrl shift drukken =
en ja hoor daar is de ° alsnog
en het = teken rechts naast backspace wordt een rondje...
als ik die onderste optie aan heb staan staat die optie niet meer bij de tijd... maar wisselt hij nog steeds als ik per ongeluk shift en ctrl samen in druk...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat-ie vanzelf weer terug naar NLD NLD?
Nou ja, ik heb NLD NLD er ook tussenzitten, maar ik heb er geen last van. Hij schakelt daar nooit naartoe vanzelf. Als je per ongeluk met ctrl shift daar terechtkomt, kun je ctrl shift uitzetten op die pagina waar je net had gekeken (geavanceerde toetsenbordinstellingen en dan iets met hotkeys).quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom...
[..]
dat wordt het toch deze optie...
Yups en dan is het opgelost als het goed is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
via sneltoetsen idd nu gemeld dat hij niet mag wisselen...
nu reageert hij onder bij de tijd niet als ik verkeerd ram... hmm dan kan ik nu met dat vinkje de tekst ook weg halen.
Bak ze!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
Pfieuw... een bevalling... en nog steeds geen ei in de pan.
Maar als het goed is geen = meer als ik ? zoek.
Ik zie weer een vraagtekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
Pfieuw... een bevalling... en nog steeds geen ei in de pan.
Maar als het goed is geen = meer als ik ? zoek.
quote:
naja opgelost niet echt natuurlijk...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups en dan is het opgelost als het goed is.
dan nog eerder Linux installeren.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja opgelost niet echt natuurlijk...
want eigenlijk is NLD NL er nog steeds terwijl ik die niet heb ingesteld bij het installeren.
Maar hij komt inderdaad niet meer oppoppen, althans... ik vertrouw Windows niet helemaal.
[..]
dan nog eerder Linux installeren.
quote:
uiteindelijk is het een broodje brie met salami geworden want besloten om vanavond gado gado te eten en daarvoor heb ik de twee eieren nodig die er nog zijnquote:
Ik heb vanavond spareribs.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteindelijk is het een broodje brie met salami geworden want besloten om vanavond gado gado te eten en daarvoor heb ik de twee eieren nodig die er nog zijn
Volgens mij kun je NLD NL echt niet deïnstalleren. Het is wat het is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja opgelost niet echt natuurlijk...
want eigenlijk is NLD NL er nog steeds terwijl ik die niet heb ingesteld bij het installeren.
Maar hij komt inderdaad niet meer oppoppen, althans... ik vertrouw Windows niet helemaal.
Goede combi, dat laatste! Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteindelijk is het een broodje brie met salami geworden want besloten om vanavond gado gado te eten en daarvoor heb ik de twee eieren nodig die er nog zijn
Ik wil mij wel opofferen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb vanavond spareribs.
Ja, alweer.
Hij is er tot een maandje geleden nooit geweest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij kun je NLD NL echt niet deïnstalleren. Het is wat het is.
uhuh.... ik kook alleen voor mezelf want anders kan ik een bord vol weg gooien...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Goede combi, dat laatste! Ik kom eraan.
Mensen.quote:Ik vraag me nog steeds af of "long covid" überhaupt bestaat, buiten enkele langer durende maar wel tijdelijke reuk- en smaakproblemen.
De meeste klachten die ermee gepaard zouden gaan, zijn gewoon lichamelijke- en geestelijke ongemakken waar vooral vrouwen van middelbare leeftijd (een grote meerderheid van alle "long covid"-patiënten) last van hebben. Het zijn klachten die al jaren vóór covid "chronische Lyme", "ME/cvs" of "fibromyalgie" werden genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |