quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
1. Frozen shoulder rechts
2. Slijmbeursontsteking schouder rechts
3. Slijmbeursontsteking heup links
4. Overbelaste enkel rechts
5. Een hele shitzooi aan burnout gerelateerde lichamelijke klachten.
6. Een hoop psychische ellende zoals overlijden een van m'n ouders, m'n vrouw direct daarna een dikke burnout, mijn hond die plots veel te vroeg en pas op de helft van z'n leven dood neer valt en nog meer ellende.
Echt, fuck my life. Godverdomme.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:12 schreef vosss het volgende:
En ik mag me wederom gaan melden in het MUMC+
Ontsteking is 2 weken na die andere druppels een paar dagen iets minder geweest en nu al een paar dagen weer elke dag meer last en pijn aan het geven. Dus net gebeld en ik moet weer op ee spoed komen.
#hethoudtnietop
quote:
Is het besmettelijk?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:27 schreef Netsplitter het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
1. Frozen shoulder rechts
2. Slijmbeursontsteking schouder rechts
3. Slijmbeursontsteking heup links
4. Overbelaste enkel rechts
5. Een hele shitzooi aan burnout gerelateerde lichamelijke klachten.
6. Een hoop psychische ellende zoals overlijden een van m'n ouders, m'n vrouw direct daarna een dikke burnout, mijn hond die plots veel te vroeg en pas op de helft van z'n leven dood neer valt en nog meer ellende.
Echt, fuck my life. Godverdomme.
Geen idee.quote:
Ik vraag het aan jou.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Vraag het het lijdend voorwerp, aka Vossssss
Deel 1 was dicht. Hij heeft die OP gekopieerd en geplakt in deze OP i.p.v. mijn OP gequote.quote:
Ja - kut...quote:
Ik hoopte dat ik het ergste daags na het openen van deel 1 had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
Damn.... Hopelijk heb je nu het ergste gehad man.
Mag je ook een NSIAID (zoals Ibuprofen of Naproxen)? Dan zou ik ook daar wat van nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
Nouja, maar weer wat paracetamollen geknauweld om het scherpe randje er vanaf te halen hopelijk.
Wat ze in dat gare derderangs kutland allemaal doen heb ik niks mee te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:35 schreef StateOfMind het volgende:
Tering 😱![]()
Het doet al intens veel pijn als er iets achter mijn contactlens zit, laat staan als ze met een mes in je oog gaan lopen prikken 😬
Maar gelukkig kan het altijd erger, in Syrië werden ogen massaal verwijderd met duimen, lepels en gloeiende voorwerpen 😱
Onverdoofd.
Geen idee. Niet aan gedacht om te vragen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag je ook een NSIAID (zoals Ibuprofen of Naproxen)? Dan zou ik ook daar wat van nemen.
Denk wel aan dat deze middelen wat vervelend voor je maagslijmvlies zijn, dus zeker wat te eten bij nemen.
Het werkt beide op een net andere manier (PCM en NSAID), dus dan is het wat meer versterkt. NSAID's zijn ook ontstekingsremmend.
Maar let wel,,, ik ben geen arts of apotheker.
Mss kan je je apotheker nog even bellen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Niet aan gedacht om te vragen.
Au ....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:32 schreef vosss het volgende:
Nouja, maar weer wat paracetamollen geknauweld om het scherpe randje er vanaf te halen hopelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |