Ik zou hetzelfde doen hoor. Als ik een rijke vrouw kon krijgen die mij wilde sponsoren ... prima leven toch.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:28 schreef Solispolar het volgende:
De vrouwen staan vast in de rij voor TS die nu 'nog net niet te lelijk is' (zoals hij zelf zegt). Ik zie dit helemaal goed komen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:18 schreef Astro_boy het volgende:
Ik heb flink liggen malen vannacht, ook dankzij jullie reacties. Misschien wil ik wel gewoon liever monogaam zijn omdat ik merk dat mijn vriendin echt alles voor me is. Ben er ook achter gekomen dat ik andere dingen moet bespreken. Dankjewel @:ChildoftheStars.
Dat zeg je niet. Je vindt dat meisjes/vrouwen/studentes maar op die manier aan de kost moeten zien te komen, in plaats van een studiefinanciering of uitkering ontvangen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen hoor. Als ik een rijke vrouw kon krijgen die mij wilde sponsoren ... prima leven toch.
Prima toch? Krijgen we als werkende bevolking nog eens wat terug voor al dat geld dat we aan minderbedeelden betalen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zeg je niet. Je vindt dat meisjes/vrouwen/studentes maar op die manier aan de kost moeten zien te komen, in plaats van een studiefinanciering of uitkering ontvangen.
Nee gast, niet prima. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:48 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Prima toch? Krijgen we als werkende bevolking nog eens wat terug voor al dat geld dat we aan minderbedeelden betalen.
Dit hele topic is toch 1 grote (matige) trollpoging? 'Ik wil lekker rondneuken, maar mijn vriendin mag dat niet'. Schei toch uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee gast, niet prima. Dat weet je zelf ook wel.
Kijk, of je bent op een vervelende manier aan het trollen. Of je staat echt achter wat je zegt. In beide gevallen is de conclusie wat ik al zei: je spoort niet.
Ik wil alleen maar aangeven dat dit in andere culturen heel normaal is en dat daar ook geen groot taboe op rust. En inderdaad, ik vind dat het daar wel goed functioneert.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee gast, niet prima. Dat weet je zelf ook wel.
Kijk, of je bent op een vervelende manier aan het trollen. Of je staat echt achter wat je zegt. In beide gevallen is de conclusie wat ik al zei: je spoort niet.
Voor de mannen bedoel je dan waarschijnlijk. Die vrouwen hebben geen keuze en moeten (vieze) mannetjes neuken om rond te kunnen komen. En jij vind dat het goed funcioneerd? Tering, wat een kronkel heb jij in je kop.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat dit in andere culturen heel normaal is en dat daar ook geen groot taboe op rust. En inderdaad, ik vind dat het daar wel goed functioneert.
Er bestaat een woord voor wat je hier nu beschrijft.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:49 schreef TAmaru het volgende:
Soms zijn er ook mannen die jongere meisjes van een studentenleeftijd maandelijks een x bedrag geven, en daar staat dan tegenover dat die meisjes hun vriendinnetje spelen, al dan niet exclusief.
Dit..quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Voor de mannen bedoel je dan waarschijnlijk. Die vrouwen hebben geen keuze en moeten (vieze) mannetjes neuken om rond te kunnen komen. En jij vind dat het goed funcioneerd? Tering, wat een kronkel heb jij in je kop.
Maar op het moment dat zo'n meiske ineens een hoop geld krijgt, dan zet ze zo'n mannetje ook direct aan de kant. Ring a bell?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit..
Is ook handig voor vieze buitenlandse mannen die zo lekker goedkoop mee kunnen profiteren van de armoede van zo een meisje.. ze wil het toch? Iedereen doet het? Het is leuk en makkelijk bijverdienen voor haar? Zo werkt het nu eenmaal? Huehuehue
Wat lees ik hier nu weer…quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ach, voor die meiden is dat een prettige en makkelijke manier om wat geld binnen te halen zonder te hoeven werken, voor die mannen is het een leuke afleiding. De hele maatschappij is erbij gebaat. Daarom moet geld nooit herverdeeld worden door de overheid maar door mensen onderling, want menselijk contact is waar het om draait.
Dus jij zou het goed vinden als jij in een financiële positie komt dat jij om je hoofd boven water te kunnen houden jezelf in je reet moet laten neuken door ouder vadsige mannen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat dit in andere culturen heel normaal is en dat daar ook geen groot taboe op rust. En inderdaad, ik vind dat het daar wel goed functioneert.
Hij gaat er vanuit dat die meiden het 'prettig' vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij zou het goed vinden als jij in een financiële positie komt dat jij om je hoofd boven water te kunnen houden jezelf in je reet moet laten neuken door ouder vadsige mannen?
Ja, omdat hij denkt aan een milf die hem gaat betalen… Vandaar dat ik hem de vraag stel zoals ik deze stel.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:52 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hij gaat er vanuit dat die meiden het 'prettig' vinden.
Ja, zou ik wel doen ja. Geen probleem hoor, dan speel ik wel het sletje.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus jij zou het goed vinden als jij in een financiële positie komt dat jij om je hoofd boven water te kunnen houden jezelf in je reet moet laten neuken door ouder vadsige mannen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, zou ik wel doen ja. Geen probleem hoor, dan speel ik wel het sletje.
Als je het zo 'prettig en makkelijk' en 'geen probleem' vind om zo je geld te verdienen waarom zou je het dan alleen doen als je in geldnood zou zitten en waarom doe je het dan sowieso niet? Als je een beetje 'gewild' bent kun je in kortere tijd meer verdienen in dan in een normale baan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Best triest, dat je zo weinig eigenwaarde hebt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Grote mond, tot het er op aan komt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:01 schreef hangtime het volgende:
[..]
Best triest, dat je zo weinig eigenwaarde hebt.
Ik heb medelijden met je.
Uh-huh...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ach, hoeveel mensen proberen dit wel niet...quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:18 schreef Lichtloper het volgende:
Overduidelijke troll is overduidelijk
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je bent toch "een vent"?quote:Op zondag 19 oktober 2025 05:47 schreef TAmaru het volgende:
Voor 1000 euro zou ik me wel laten pakken door een of andere kerel hoor. Ik ben niet goedkoop, maar dat komt ook doordat ik met mijn normale werk vanuit huis ook redelijk makkelijk geld verdien. Dus dan moet er wel wat tegenover staan.
Als ik elke keer 1000 euro zou krijgen, zou ik me wel zsm 1000 keer laten pakken en dan met pensioen gaan.
1000xquote:Op zondag 19 oktober 2025 05:47 schreef TAmaru het volgende:
Als ik elke keer 1000 euro zou krijgen, zou ik me wel zsm 1000 keer laten pakken en dan met pensioen gaan.
Kerel voor 1 miljoen en daarna lekker met pensioen?quote:
Dus in een jaar 1000 keer sex met een persoon, die jou kiest en jij niet haar/hem/het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 03:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kerel voor 1 miljoen en daarna lekker met pensioen?
Nu zullen vast veel mensen dit gevoel of de wens herkennen, maar zie je zelf niet in hoe ongelofelijk egoistisch dit feitelijk is?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef Astro_boy het volgende:
Ok, ik zit met een probleem. Mijn vriendin en ik zijn al lang samen en ondanks dat ik zielsveel van haar hou, wil ik buiten de deur neuken. Nu het nog kan en ik niet écht te oud en lelijk ben. Ik vind het alleen een no-go om vreemd te gaan. Gelukkig kunnen mijn vriendin en ik over alles praten. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het topic ‘experimenteren met andere vrouwen’ aangesneden. We hebben daar een zeer serieus en fijn gesprek over gehad en mijn vriendin wil het laten bezinken. Maarr zij zei daarbij: “Ik moet wel wennen aan het idee om andere mannen leuk te vinden of überhaupt seks met anderen te hebben”.
Dit zette mij aan het denken, want ik wil niet dat ze met andere mannen naar bed gaat. Hoe moet ik hiermee omgaan? Ik voel me best wel aangetast in mijn mannelijkheid op dit moment. Wat als ze ook echt seks wil met anderen? Ik walg van het idee.
Ik denk dat ik dit in de kiem moet smoren, maar hoe ga ik om met de verleiding?
Ik denk dat er best veel mannen zijn die dat wel kunnen. Thuis een vrouw waar ze veel van houden en een gezin mee stichten en committed aan zijn maar ook 'buiten de deur' kunnen neuken in een relatie die alleen om seks gaat. In geval van ts wel een man die niet wil dat zijn vrouw dat doet. Dat idee 'verdraagt' hij niet en daarom ziet hij er toch vanaf. Maar de wens blijft knagen dan natuurlijk en als hij ooit in de gelegenheid komt is het dus de vraag of hij het kan weerstaan. Vele mannen doen het immers in de cultuur waar hij in is opgegroeid zoals hij zelf aangeeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 02:15 schreef MisterFox het volgende:
Naar mijn idee zijn mensen die afspreken dat buiten de deur neuken wel OK is sowieso een beetje aparte mensen. In ieder geval zijn ze slecht in staat om ‘op te kunnen bouwen’.
Mijn vriend en ik zijn twee tortelduifjes voor wie het ondenkbaar zou zijn.
“Ben zo terug babe, ben even naar Max om de slang te voeren!”
Dankjewel voor je reactie. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ben gaan nadenken over mijn reactie en gevoel naar aanleiding van een aantal reacties en wil haar niet kwijt. Ik denk soms dat ik teveel gemist heb toen ik jonger was, maar ik moet eigenlijk kijken naar wat ik nu heb. En werken aan de dingen die minder gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:50 schreef jaha het volgende:
[..]
Nu zullen vast veel mensen dit gevoel of de wens herkennen, maar zie je zelf niet in hoe ongelofelijk egoistisch dit feitelijk is?
Het lijkt me eerlijk gezegd zinvoller als je gaat werken aan je relatie; het heeft niet zoveel zin om door te gaan als je je snikkel eigenlijk ergens anders in wil steken.
Bespreek je ook met haar waarover je aan het nadenken bent?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 08:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ben gaan nadenken over mijn reactie en gevoel naar aanleiding van een aantal reacties en wil haar niet kwijt. Ik denk soms dat ik teveel gemist heb toen ik jonger was, maar ik moet eigenlijk kijken naar wat ik nu heb. En werken aan de dingen die minder gaan.
Ja dat heb ik gedaan en doe ik nog steedsquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bespreek je ook met haar waarover je aan het nadenken bent?
Topquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan en doe ik nog steeds
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |