Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
ja tuurlijk post ik het gewoon.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar je post het wel gewoon en dat valt te prijzen. Al zijn deze pogingen wel heel slecht
Sorry ik was een beetje chagrijnig vandaag (slecht geslapen)quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Belangrijk zijn op een stervend forum moet lukken met zwaar ademigheid
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk post ik het gewoon.
Ow naamswijziging gedaan...
Kan gebeuren. Ik heb ook echt een rotmaand vooralsnog.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik was een beetje chagrijnig vandaag (slecht geslapen)
En dan kom je tot mazi met tekens? Had dan voor Woordlekampioen gekozen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Mensen die idioot hard niezen met onnodig verbaal geluid erbij mogen van mij naar Siberie.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:12 schreef GGMM het volgende:
Day soort mensen hikken ook opeens uit het niets één a twee keer per dag
En ze niezen altijd als een olifant
Echt zo smerig
Jammer van die twee _quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Kon je je vorige niet meer claimen?quote:
Hallo maatje. Uitstekend. Stukadoortje is bezig, dit weekend boven laminaat leggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
Makker, hoe staat het met de verbouwing? @:onlogisch
Lekker man.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Uitstekend. Stukadoortje is bezig, dit weekend boven laminaat leggen.
@:GGMM
@:frozen-assassin
Zeker. Als het stucwerk straks klaar is, en het pvc vloertje ligt erin, bohhhhh. Keuken komt pas 7 november. Dat wordt wel een dingetjequote:
Hij wordt vast wel heel mooi. Heb je een verwachte einddatum?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Als het stucwerk straks klaar is, en het pvc vloertje ligt erin, bohhhhh. Keuken komt pas 7 november. Dat wordt wel een dingetje
De aannemer verwacht de 21ste klaar te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wordt vast wel heel mooi. Heb je een verwachte einddatum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |