Hertha, Nürnberg, Düsseldorf en Kaiserslautern ook. Maargoed, die kunnen het natuurlijk al niet meer redden.quote:Op maandag 13 april 2026 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben geen Schalke fan maar clubs als deze horen gewoon in de BL thuis qua fanbase. Zelfde geldt eigenlijk ook wel voor Hannover. Dus hup die twee dan maar.
Laatste 30 jaar vaker niet dan wel Bundesliga gespeeldquote:Op maandag 13 april 2026 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfde geldt eigenlijk ook wel voor Hannover. Dus hup die twee dan maar.
AachenGoden @Spockjuh_quote:Op maandag 13 april 2026 14:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hertha, Nürnberg, Düsseldorf en Kaiserslautern ook. Maargoed, die kunnen het natuurlijk al niet meer redden.
Intussen voltrekt zich in Aachen een klein wonder. In de winterstop nog op een degradatieplaats, de eerste wedstrijd in januari kansloos verliezen en vervolgens een reeks van 9 zeges, 3 gelijke spelen en slechts 1 nederlaag, ook nog eens uiterst ongelukkig. En dat met ontzettend leuk en goed voetbal.
Allemaal mogelijk gemaakt door een trainer die met enorm veel argwaan bejegend werd na zijn aanstelling in november vorig jaar: Mersad Selimbegovic. Ontslagen bij zijn vorige 3 clubs (KAS Eupen, Hansa Rostock en Jahn Regensburg), met twee van de 3 gedegradeerd. Wat moest Aachen daar nu mee? Hij begon ook nog eens erg slecht met enkele kansloze nederlagen, een remise bij Havelse.. Het chagrijn zat diep, totdat het toch ineens ging lopen. Ontzettend knap. Als je bedenkt dat Aachen 8 van de eerste 10 thuisduels verloor en de afstand ten opzichte van plek 3 nog maar 9 punten is dan ben ik wel heel blij met hoe het nu gaat, maar ontkom je er niet aan dat je ook denkt: wat als. Het aanvalsduo Mika Schroers en Lars Gindorf scoort ontzettend veel, eigenlijk heeft deze ploeg alles wat een promovendus in huis moet hebben. Behalve dan dat het gewoon te laat op gang gekomen is, helaas.
Binnenkort maar eens bezoeken! Nog even en we hebben alle clubs vlak over de grens wel bezochtquote:
Denk niet dat dit klopt maar dat zeg ik uit m’n hoofd. Zal er om spannen. Nu toch ook alweer zeker een seizoen of 7 a 8 2. liga gok ik. Hebben goede periode gekend van 2005-2015 ongeveer.quote:Op maandag 13 april 2026 20:18 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Laatste 30 jaar vaker niet dan wel Bundesliga gespeeld
Ik heb het nagerekend. Vond het ook een echte Bundesliga club omdat ik net als jou die succesperiode met Enke Bruggink en regelmatig Uefa Cup heb meegemaakt, totdat ik de wiki ging lezen. Zelfde gevoel heb ik een beetje met Nurnberg.quote:Op maandag 13 april 2026 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk niet dat dit klopt maar dat zeg ik uit m’n hoofd. Zal er om spannen. Nu toch ook alweer zeker een seizoen of 7 a 8 2. liga gok ik. Hebben goede periode gekend van 2005-2015 ongeveer.
Maar prachtig stadion en grote fanbase dus vandaar dat die wmb wel mogen.
Nurnberg die zijn er ook al heel wat jaren uit ja. Was ook standaard BL. Daarvoor in de plaats hebben we Hoffenheim, Red Bull maar ook Augsburg gekregen. Laatstgenoemde ook zo’n club waar niemand nu meer de ogen van knippert dat ze er zijn, maar toen ze promoveerden jaar of 15 geleden was dat toch wel sensationeel.quote:Op maandag 13 april 2026 22:15 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik heb het nagerekend. Vond het ook een echte Bundesliga club omdat ik net als jou die succesperiode met Enke Bruggink en regelmatig Uefa Cup heb meegemaakt, totdat ik de wiki ging lezen. Zelfde gevoel heb ik een beetje met Nurnberg.
Nürnberg II heeft geen licentie aangevraagd, dus die gaan niet promoveren. Het gaat tussen Würzburg en Unterhaching. Beide teams die je er best bij kunt hebben, maar Lok Leipzig verdient het zo langzamerhand toch wel om eens te promoveren.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
OK dan gaat Meppen dus rechtstreeks promoveren en zal waarschijnlijk Nurnberg II de promotie PO moeten gaan spelen.
Beterrrrrr
ik begeef me nu op gevaarlijk terrein. niet per se omdat ik denk een afwijkende mening te hebben maar omdat ik Asperger heb en dus mijn mening bot kan overkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 05:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Is er hier serieus niks gezegd over Louie????
Wij denken er hetzelfde over.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:16 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik begeef me nu op gevaarlijk terrein. niet per se omdat ik denk een afwijkende mening te hebben maar omdat ik Asperger heb en dus mijn mening bot kan overkomen.
Marie Louise Eta is een kundige trainster die als ik me goed herinner in de laatste wedstrijden van seizoen 23/24 al eens het Commando had (edit: even nagezocht, ze werkte toen samen met Marco Grote na ontslag van Nenad Bjeliça)
ik begrijp niet waarom er zo'n drama van wordt gemaakt op de socials. Als de club haar kundig genoeg vond het over te nemen dan zie ik het probleem niet. volgend seizoen wordt ze volgens mij de coach van het Duits vrouwenelftal. de eerste vrouwelijke coach die langer dan een seizoen een mannen Team op een hoger niveau heeft gecoacht is Sabrina Wittmann maar dat is de derde Bundesliga en dat is maar FC Ingolstadt, waarschijnlijk is dat minder zichtbaar. dat vind ik dan een beetje jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |