quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat staat niet vol. Zijn er maximaal 1000
chatGPT:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat staat niet vol. Zijn er maximaal 1000
chatGPT:
[ afbeelding ]
Tja, ik heb exact dezelfde screenshot geupload. Ik denk dat jouw chatGPT een beetje biased is door jouw andere zoekopdrachtenquote:
Zou wel lachen zijn om een aantal bejaarde blanke oma's te zien vechtenquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Mooi, hoop wel dat het rustig blijft en ze niet zo dom zijn om te gaan rellen.
En dat op een paar kilometer van Artis. Kun je geld besparen.quote:
Of een flinke stormquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hopelijk krijgen ze een flinke bak regen over zich heen.
probeer het eens met deze?quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, ik heb exact dezelfde screenshot geupload. Ik denk dat jouw chatGPT een beetje biased is door jouw andere zoekopdrachtenJij gaat er ook vanuit dat de dichtheid over het volledige plein dezelfde is. Wat natuurlijk niet zo is
Slechts 2 XR mongooltjes gearresteerd omdat ze graffiti spotenquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:41 schreef omgevallenboom het volgende:
Kijk, zo kan het dus ook Els Rechts
Als je een échte held bent, dan help je de mensen terwijl je zelf in Gaza bent.quote:
En als je echt pro-Israel bent dan ga je dienen in het IDF leger lalalaquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je een échte held bent, dan help je de mensen terwijl je zelf in Gaza bent.
Denk dat niet iedereen is opgeleid voor hulpverlener of artsquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je een échte held bent, dan help je de mensen terwijl je zelf in Gaza bent.
Aldus de organisatie...quote:
En zo heeft iedereen het recht te demonstreren voor de rechten van burgers in een ander land. Of mag een van de groepen dat niet?quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aldus de organisatie...
Maat goed, tussen al die volgens Oxam Novib 250.000 "helden" stond maar 1 echte held.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zeg ik dat precies? Wijs eens aan?quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen het recht te demonstreren voor de rechten van burgers in een ander land. Of mag een van de groepen dat niet?
Raar dan dat je deze mevrouw dan een held vind en bij de anderen held tussen haakjes zet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat precies? Wijs eens aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |