Gelukkig niet, maar moeten wel ongezouten en ongebrand zijn als we de voorruiten van de waggies in de straat nog een beetje flatsvrij willen houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en Bolkeheeft een notenallergie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat drinken ze niet hoor. Zijn brave beesten![]()
Moet met Bolke () wel altijd oppassen dat hij geen chocomel bestelt, hij is lactose-intolerant en als hij daar meer dan 2 slokken van op heeft krijg je echt een vlaaienexplosie.
Maar je doet het toch maar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Bolke () heeft een zwak voor zoute pinda's, maar die mag hij ook echt maar een paar anders is het 2 dagen flatsenfeest.
En ze willen natuurlijk altijd wat slecht voor ze is. Valt niet mee hoor, twee van die beesten opvoeden.
Het ene gat met het andere?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je doet het toch maar.Het zijn toch twee welopgevoede schatjes die ook nog eens goed kunnen dichten.
Ze zijn wel behoorlijk jottem jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je doet het toch maar.Het zijn toch twee welopgevoede schatjes die ook nog eens goed kunnen dichten.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn wel behoorlijk jottem ja
quote:
Nee gewoon leffe blond. Vanmiddag in delft lekkere burger op met een biertje erbij en vanavond bij mijn zusquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee gewoon leffe blond. Vanmiddag in delft lekkere burger op met een biertje erbij en vanavond bij mijn zus
Geen idee, ik ben er ook nog nooit geweest. Veel te ver wegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:41 schreef StevenHyde het volgende:
Delft was ik nog nooit geweest. Erg leuke stad imo
Er gaat toch niets boven Groningen.quote:
Maar wel onderquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gaat toch niets boven Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |