Broekje was hier zelfs te laat uit. Dikke vlekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een spelers hè? Bohhhh broekje was ontzettend uit.
Newcastle uit had ik vooraf juist als één van de meer kansrijke potten ingeschat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:50 schreef PSVCL het volgende:
PSV gaat het redden, riep direct na de loting. Ik had PSV op 4 punten staan na de eerste 3 wedstrijden, ze liggen dus op schema.
De volgende wedstrijd winnen in Griekenland =7 punten. Dan heb je in principe nog maar 3 punten nodig voor overwintering...
Thuis winnen van Atleti? waarom niet..
Uit bij Newcastle of Liverpool zie ik PSV geen resultaat halen.Max een puntje in Newcastle met een beetje geluk
Dan heb je nog altijd de laatste wedstrijd in eigen huis tegen een B team van Bayern..
Heb er wel vertrouwen inzeker na gister ( de laatste weken )
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Newcastle uit had ik vooraf juist als één van de meer kansrijke potten ingeschat.
Hoelang kijk je al geen voetbal meer?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Newcastle uit had ik vooraf juist als één van de meer kansrijke potten ingeschat.
14e in de Premier Leaguequote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoelang kijk je al geen voetbal meer?
We zijn in de treurige tijd beland dat elk team in de PL hier fluitend kampioen zou worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
14e in de Premier League
Kunnen er duidelijk niet zoveel van
De promovendi normaal gesproken niet (hangt er wel een beetje vanaf wie), en Wolves en Nottingham zijn tot dusver echt lachwekkend dit jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in de treurige tijd beland dat elk team in de PL hier fluitend kampioen zou worden.
Nou ja, het is nogal een lijst topploegen waar PSV tegen moet. 'Meer kansrijke' betekent niet dat ik verwacht dat PSV daar gaat winnen. Bayer, Bayern, Liverpool, Napoli en Atletico leken me vooraf lastiger.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoelang kijk je al geen voetbal meer?
Wedstrijd vorig jaar tegen Girona vond ik ook wel van hoog niveau en continue veel aanvallende dreiging.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze hebben afgelopen seizoenen wel vaker van die periodes in een wedstrijd gehad. Maar nog nooit zo lang aan een stuk en zeker niet tegen zo'n tegenstander.
Vanaf de 3-1 was het helemaal geweldig, al zag je toen bij Napoli ook wel dat de koppies echt gingen hangen. Die hadden er echt helemaal geen zin meer in.
Maar ja, hoe gaaf is dat. Napoli moedeloos gespeeld, ik denk niet dat er veel clubs zijn die dat voor elkaar hebben gekregen.
Wel wat overeenkomsten met de wedstrijd van eergisteren ja. Girona dat twee hele goede kansen krijgt, PSV dat scoort en de overhand krijgt en een rode kaart voor die back van Girona.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wedstrijd vorig jaar tegen Girona vond ik ook wel van hoog niveau en continue veel aanvallende dreiging.
Tja als de miljoenen in de PL tegen de plinten klotst, dan houd het op. Met het VK gaat het minder goed. Ondanks dat is de Nederlandse competitie leuk om te volgen. Dat je vanwege de enorme bedagen niet kunt concureren met toplanden op EU niveau is vrij normaal,.Het zou schandalig zijn als dat niet zo was.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in de treurige tijd beland dat elk team in de PL hier fluitend kampioen zou worden.
Ik denk ook niet dat het klopt wat @Caland zegt. Ja, vrijwel alle clubs in de PL hebben een grotere begroting dan de topclubs in de Eredivisie. Maar als je ziet wat ze daar betalen voor achterlijke middelmaat omdat ze allemaal uit dezelfde homegrown vijver vissen, zijn alle clubs in het rechter rijtje van de PL lang niet zo goed als hun begroting doet vermoeden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja als de miljoenen in de PL tegen de plinten klotst, dan houd het op. Met het VK gaat het minder goed. Ondanks dat is de Nederlandse competitie leuk om te volgen. Dat je vanwege de enorme bedagen niet kunt concureren met toplanden op EU niveau is vrij normaal,.Het zou schandalig zijn als dat niet zo was.
Zo nu en dan heb je geluk en als alles mee zit en de tegenstander een slechte dag heeft kun je feest vieren. En de overwinning van PSV is daarom een enorme prestatie.
Mwah, denk dat Gurley het best aardig nuanceerde. Laten we zeggen dat 17 van de 20 ploegen hier kampioen wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het klopt wat @:Caland zegt. Ja, vrijwel alle clubs in de PL hebben een grotere begroting dan de topclubs in de Eredivisie. Maar als je ziet wat ze daar betalen voor achterlijke middelmaat omdat ze allemaal uit dezelfde homegrown vijver vissen, zijn alle clubs in het rechter rijtje van de PL lang niet zo goed als hun begroting doet vermoeden.
Wat me in dat soort wedstrijden vaak vooral opvalt is het nog altijd abdominale niveau van tactische plan bij dat soort clubs. Dat zorgt er natuurlijk ook voor dat het een heel ander wedstrijd beeld oplevert.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, denk dat Gurley het best aardig nuanceerde. Laten we zeggen dat 17 van de 20 ploegen hier kampioen worden
Ik zou voor de gein eens Crystal Palace - Bournemouth van afgelopen weekend opzetten en daarna PSV - Ajax
Alsof je naar een compleet andere sport aan het kijken bent
Ook in de reet geneukt door Gordon wsch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:56 schreef Zorro het volgende:
Van Persie doet het al in zijn broek
https://nos.nl/artikel/25(...)nken-dat-dat-fair-is
PSV vroeg het aan voor een wedstrijd tegen NEC. Om 3 uurtjes meer rust te krijgen voor de pot tegen Juve vorig jaar in de groepsfase.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:29 schreef Solispolar het volgende:
Een andere tijd aanvragen omdat je 2 uurtjes later speelt. Jeetje.
Ze mogen het natuurlijk proberen. Maar het lijkt mij sterk als daar de gehele planning op zo'n korte tijd mee op de schop gaat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:29 schreef Solispolar het volgende:
Een andere tijd aanvragen omdat je 2 uurtjes later speelt. Jeetje.
1 wedstrijd tegen notabene 10 man.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze mogen het natuurlijk proberen. Maar het lijkt mij sterk als daar de gehele planning op zo'n korte tijd mee op de schop gaat.
Maakt verder ook niet uit. Je moet zo spelen als tegen Napoli en dan heeft Feyenoord geen schijn van kans, zelfs niet als ze 3 weken rust krijgen. Kortom: naar jezelf kijken en de tegenstander... ach...
Het was al 3-1 op dat moment.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
1 wedstrijd tegen notabene 10 man.komop je bent toch niet serieus..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |