Nooit?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:02 schreef Coco het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat PSV zo'n toppot speelde in de CL?
De nummer 1 na welgeteld negen wedstrijden. Ok, Hans, maar iedereen bij PSV weet dat ze een veel betere selectie hebben dan Feyenoord. Alleen ze moeten niet verzuimen om er echt voor te gaan en niet arrogant gaan doen alsof het wel goed komt omdat ze kwalitatief beter zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De nummer 1 in de Eredivisie onderschatten.
Goed verhaal.
Volgende keer gewoon meegaan in de lofzang, makker. En bedankt voor het succes wensen!quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat een lange tenen heb je toch omdat iemand niet meegaat met je lofzang
Ik wens hem alle succes om KdB uit de wedstrijd te spelen. Hij zal het nodig hebben.
Heb alleen het laatste stukje gezien maar die 5-2 was vrij bizar verdedigd. Het lag bij die Italianen meer open dan de kut van je moeder op een gemiddelde doordeweekse avond.quote:
Gewoon weggeblazenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb alleen het laatste stukje gezien maar die 5-2 was vrij bizar verdedigd. Het lag bij die Italianen meer open dan de kut van je moeder op een gemiddelde doordeweekse avond.
Feyenoord onderschatten lijkt mij wat raar. Maar je hebt daar natuurlijk nog niet gewonnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijken hoe ze het zondag doen, onderschatting kan daar toch weer gewoon puntverlies betekenen.
kijk het laatste uur maar terug als je van toplevel voetbal houdtquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb alleen het laatste stukje gezien maar die 5-2 was vrij bizar verdedigd. Het lag bij die Italianen meer open dan de kut van je moeder op een gemiddelde doordeweekse avond.
Tegen Feyenoord staat er wel meer druk op. Dan moet het, ik denk dat ze vandaag vooraf getekend hadden voor een gelijkspel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Feyenoord onderschatten lijkt mij wat raar. Maar je hebt daar natuurlijk nog niet gewonnen.
quote:De uitslag van deze wedstrijd beklijfde voor Napoli als afgekloven kauwgom in een net gekamde haardos en voor PSV als mierzoete stroop op een culinair hoogstandje. Alleen de grootste cynicus zag waarschijnlijk nog wel een vlekje, maar ja. Die nam toch al niemand serieus.
Ze hebben afgelopen seizoenen wel vaker van die periodes in een wedstrijd gehad. Maar nog nooit zo lang aan een stuk en zeker niet tegen zo'n tegenstander.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tweede helft is voetballend het beste PSV wat ik ooit heb gezien. Ook voor die prent van Lucca
Gisteren speelde PSV overduidelijk voor 3 punten. En dat moest ook, want als je bij de beste 24 wil horen, dan moet je deze pot en de komende pot eigenlijk gewoon winnen. En dan is het nog lastig zat (al heb je denk ik tegen Madrid goede kans op 3 punten, maar dan nog moet je denk ik nog een gelijkspel versieren ergens).quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord staat er wel meer druk op. Dan moet het, ik denk dat ze vandaag vooraf getekend hadden voor een gelijkspel.
Heb je de periode met Ronaldo en Nilis niet meegemaakt dan? Of in 2005 toen PSV op een haar na in de finale van de CL stond?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tweede helft is voetballend het beste PSV wat ik ooit heb gezien. Ook voor die prent van Lucca
In 2005 speelde PSV lang niet zo dwingend aanvallend. Dat was een leuk elftal dat vanuit de uiterst solide verdediging razendsnel kon omschakelen, maar veel minder spectaculair dan wat we gisteren zagen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je de periode met Ronaldo en Nilis niet meegemaakt dan? Of in 2005 toen PSV op een haar na in de finale van de CL stond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |