*PEC en verenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
0-4
Die thuisspelers zouden eigenlijk met pek en veren het stadion uit moeten worden gejaagd.
Zou je niet mijn grap willen stelen? Dankjewel.quote:
As usual…quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die kregen 8 minuten kado terwijl 4 of hooguit 5 normaal was geweest
Ik heb 3-2 getoto'd, dus ja.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
verwachten jullie een doelpuntrijke wedstrijd tussen Feyenoord en Utrecht?
Denk het niet, Feyenoord scoort niet makkelijk en staat vooral verdedigend goed. Aanval van Utrecht kan er niet veel van.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja Feyenoord gaat veel scoren helaas 🫣quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toevalquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heracles heeft ook niet echt een lekkere seizoensstart qua tegenstanders.
Livetv.sx maatje.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat belachelijk weer dat jullie Eredivisie rechten verdeeld is over 2 kanalen. En op de IPTV kan ik geen canalplus vinden
Dat klinkt als een Belgische keuze.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat belachelijk weer dat jullie Eredivisie rechten verdeeld is over 2 kanalen. En op de IPTV kan ik geen canalplus vinden
Je hebt me vandaag enorm teleurgesteld.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twente moet winnen ,sorry heb een gokje gewaagd
ib4: gokken is voor tokkies
Maar voor jou hoop ik dat Heracles wintquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt me vandaag enorm teleurgesteld.
Beetje als Ajax waar geen Bob Marley gedraaid werd toen ze onderaan stonden. Toen was opeens de lol eraf.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:12 schreef Zipportal het volgende:
Nu geen Grolschbeugelplop.mp3 tijdens de rust. Dan staan ze achter.
Sopcast, da's antiek maar wat een tijd was dat.quote:
Zodadelijk maar even @Paul de mond snoeren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Hrustic heeft nog geen moment naar de bal gekeken deze tweede helft. Lekker Bruns vrij laten inkoppen.
Dat heb ik nooit werkende gekregen volgens mij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sopcast, da's antiek maar wat een tijd was dat.
Ueda blijft maar mondjes snoeren dit seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Zodadelijk maar even @:paul de mond snoeren.
Hoezo ik zeg nu alvast dat Feyenoord wint met 5-0 😭quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Zodadelijk maar even @:paul de mond snoeren.
Dat waren nog eens tijden iddquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat werkte bij mij nooit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook een genot ja, ach, mooie tijden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat werkte bij mij nooit.
Janlul.comGenot
Bekkiequote:Op zondag 5 oktober 2025 14:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een lelijk uittenue van Utrecht.
Je moet eens leren om op iets anders dan looks te letten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een lelijk uittenue van Utrecht.
goed gezegd sgatquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moet eens leren om op iets anders dan looks te letten.
Ik ben overgeschakeld naar Karsten op de Duitser.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:37 schreef TweedeKlum het volgende:
ESPN moet eens kappen met die geluiden erin mixen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |