SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Gloukh prima actie en voorzet: niemand in de zestienquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Ajax weten ze niet dat de bal in doel moet. Genot.
Geniet ervan vriendquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:30 schreef Tjacka het volgende:
zit op de bank met een soepie
@:drizzt_dourden
Een gelijkspel zal aanvoelen als een nederlaag, dus misschien toch niet.quote:
Untill the score he.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:32 schreef Shreyas het volgende:
Op dit soort momenten moet je Berghuis niet aanspelen.
"We hebben gevochten. Vergeet niet dat het regende. De supporters hebben ons geholpen"quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:33 schreef raptorix het volgende:
Wout doet zijn act. Sjon heeft strijd gezien.
Waarschijnlijk niet over het resultaat, iedereen zou tekenen voor 3-3 als je na 70 minuten 3-1 achter staat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zijn die spelers van Ajax zo teleurgesteld? Uit bij Sparta gelijkspelen is meer dan de verwachtingen.
Ik denk dat je vooral het aangaan van duels mist, veel te slap en onnauwkeurig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet over het resultaat, iedereen zou tekenen voor 3-3 als je na 70 minuten 3-1 achter staat.
Maar wel over het spel, want ze zien zelf ook wel in dat je een pass over tien meter in ieder geval in de buurt van je medespeler moet komen en als je vrij kan koppen in de zestien moet de bal in ieder geval richting de goal gaan.
Michiel Kramer? Die is bezig aan zijn laatste maanden bij rkc dus dat dit goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:03 schreef Bayswater het volgende:
De_Kraam is nog zieliger overigen samen met Clement, ex ajax, mag nooit meer 1 minuut voor Sparta spelen
Kroes is net zo’n grote fraud als Heitinga.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een eigen gekozen trainer die nog niet verloren heeft in de Eredivisie gaat Alex gelukkig niet ontslaan.
Feyenoord?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:20 schreef PSVCL het volgende:
feyenoord scheids ziet een handsbal wat geen hand was
Is toch geboren in Elburg (om de hoek bij Zwolle)?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
scheids is een feyenoord supporter, komt uit de omgeving van rotterdam
Een PEC supporterquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is toch geboren in Elburg (om de hoek bij Zwolle)?
dacht dat makkelie flootquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is toch geboren in Elburg (om de hoek bij Zwolle)?
Beter Albert Mantinghquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:35 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator geen PSV fan is…
Ondanks dat blijft ie de meest simpele ballen naast schietenquote:
Die was niet zo simpel. En hij blijft in de positie komen. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ondanks dat blijft ie de meest simpele ballen naast schieten
Daar spreek ik je niet in tegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die was niet zo simpel. En hij blijft in de positie komen. Dat is ook een kwaliteit.
Het positiespel ziet er ook weer verzorgd uit de laatste 2 wedstrijden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou… Het oogt weer wat meer in balans.
Kabinet @RamboDirk 1 is er wel klaar mee. Kom maar met een motie dan steun ik die wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:10 schreef Zipportal het volgende:
Alweer een medisch noodgeval bij Heerenveen.
Friesland is geen Nederland.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kabinet @:Rambodirk 1 is er wel klaar mee. Kom maar met een motie dan steun ik die wel.
Ik zou hem ook niet gegeven hebben. Maar voor de wedstrijd maakt het geen verschil. Zwolle was de tweede helft niets meer.quote:
En Wanner op zijn plek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om Van Duiven even mee te laten doen
Hoe was Ajax?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
PEC is een parodie @:Alaphilippe_
Die kregen 8 minuten kado terwijl 4 of hooguit 5 normaal was geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |