Feyenoord?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:20 schreef PSVCL het volgende:
feyenoord scheids ziet een handsbal wat geen hand was
Is toch geboren in Elburg (om de hoek bij Zwolle)?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
scheids is een feyenoord supporter, komt uit de omgeving van rotterdam
Een PEC supporterquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is toch geboren in Elburg (om de hoek bij Zwolle)?
dacht dat makkelie flootquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is toch geboren in Elburg (om de hoek bij Zwolle)?
Beter Albert Mantinghquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:35 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator geen PSV fan is…
Ondanks dat blijft ie de meest simpele ballen naast schietenquote:
Die was niet zo simpel. En hij blijft in de positie komen. Dat is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ondanks dat blijft ie de meest simpele ballen naast schieten
Daar spreek ik je niet in tegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die was niet zo simpel. En hij blijft in de positie komen. Dat is ook een kwaliteit.
Het positiespel ziet er ook weer verzorgd uit de laatste 2 wedstrijden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou… Het oogt weer wat meer in balans.
Kabinet @RamboDirk 1 is er wel klaar mee. Kom maar met een motie dan steun ik die wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:10 schreef Zipportal het volgende:
Alweer een medisch noodgeval bij Heerenveen.
Friesland is geen Nederland.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kabinet @:Rambodirk 1 is er wel klaar mee. Kom maar met een motie dan steun ik die wel.
Ik zou hem ook niet gegeven hebben. Maar voor de wedstrijd maakt het geen verschil. Zwolle was de tweede helft niets meer.quote:
En Wanner op zijn plek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:26 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om Van Duiven even mee te laten doen
Hoe was Ajax?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
PEC is een parodie @:Alaphilippe_
Die kregen 8 minuten kado terwijl 4 of hooguit 5 normaal was geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |