Losse zwembroeken voor mannen hebben bijna altijd een soort van binnenbroekje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb al decennia niet meer gezwommen, ik vind daar niks aan, maar vroeger had ik er iig een hekel aan als het zaakje met toebehoren continue heen en weer bungelde
Daarom droeg ik iig een onderbroek onder mijn zwemshort.
Wel een schone, dat wel.
Geen idee of dat voor anderen ook de de reden is.
En dat zit niet lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Losse zwembroeken voor mannen hebben bijna altijd een soort van binnenbroekje.
Maar dat zat voor geen (30 centiquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Losse zwembroeken voor mannen hebben bijna altijd een soort van binnenbroekje.
En waarom dragen zoveel mensen badkleding in de sauna? Ook zo lekker onhygiënischquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:45 schreef vencodark het volgende:
Ik was vandaag in het zwembad:
Waarom dragen nog zoveel volwassen mannen een boxershort onder hun zwembroek?
quote:
wat een aanstellerietus zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar dat zat voor geen (30 centi) meter.
Ik koop sowieso geen zwembroek, een hekel aan zwemmenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat een aanstellerietus zegkoop een goeie degelijke zwembroek, heb je dat probleem niet
Eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef quirina het volgende:
Ik erger mijzelf steeds meer aan winkels waar het personeel standaard Engels als voertaal gebruikt en ook maar van de klant verwacht dat zij Engels terug spreken. We zijn in Nederland! Ik wil in het Nederlands aangesproken worden.
Ik vind het prima dat mensen Engels spreken tegen toeristen/expats/immigranten maar die geven vanzelf aan dat ze in het Engels geholpen willen worden.
Als ik aangeef dat ik Nederlands wil spreken..”English only please”
Ik heb er geen zin meer in.
Ja leuk is dat. En dan gaan ze tegen elkaar verder in het Spaans.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef quirina het volgende:
Ik erger mijzelf steeds meer aan winkels waar het personeel standaard Engels als voertaal gebruikt en ook maar van de klant verwacht dat zij Engels terug spreken. We zijn in Nederland! Ik wil in het Nederlands aangesproken worden.
Ik vind het prima dat mensen Engels spreken tegen toeristen/expats/immigranten maar die geven vanzelf aan dat ze in het Engels geholpen willen worden.
Petscan is echt kut, gelukkig niets gevonden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Doe maar meteen een pet scan. Dat is nog veel erger.
(Iets met belachelijk veel water moeten zuipen in een exact tijdsframe, in de auto vervolgens moeite hebben het niet in je broek te doen, je bloedsuiker ondertussen niet boven én onder een bepaalde waarde laten stijgen, enzovoort. Ervaring mee, meerdere keren.)
H&M.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef quirina het volgende:
Geen kledingzaak, maar 'restaurant' Happy Italy. In twee verschillende filialen in het Engels geholpen. Nu moet ik wel zeggen dat ze allebei beleefd en netjes waren, dan vind ik het niet zo erg. Anders welquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef quirina het volgende:
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat een aanstellerietus zegkoop een goeie degelijke zwembroek, heb je dat probleem niet
Als het nou Italiaans wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen kledingzaak, maar 'restaurant' Happy Italy. In twee verschillende filialen in het Engels geholpen. Nu moet ik wel zeggen dat ze allebei beleefd en netjes waren, dan vind ik het niet zo erg. Anders wel
Asteriskquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:15 schreef Zorro het volgende:
Teksten waar dan ergens zo'n asterisk staat die dan vervolgens nergens wordt toegelicht
Dan hoef je in het centrum van Amsterdam geen winkel meer binnen te stappenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef quirina het volgende:
Het Engelssprekende winkel- en horecapersoneel spreekt over het algemeen geen Nederlands.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:45 schreef quirina het volgende:
Het ergste is dan nog dat als je de conversatie aangaat in het Engels en ze dan merken dat je beter Engels spreekt dan zij dat ze dan nog ook eens beledigd zijn.
Kortom Engels sprekende verkoopdames en heren. Als je merkt aan iemand dat diegene Nederlands wil spreken “please do so” want op je steenkolen Engels niveau vmbo zit ik niet te wachten.
ik vind het zelf niet heel vervelend want spreek goed engels maar snap de klacht wel. ik vind het vooral vervelend voor de mensen die geen of weinig engels spreken: In de winkels waar ik kom en personeel spreek is er meestal wel een nederlander of iemand die redelijk nederlands kan aanwezig, dus daar kan dan naar gevraagd worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef quirina het volgende:
Ja, waarom moet ik daar zélf naar op zoek?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je Netflix niet zelf in kunt delen.
Ik wil “verderkijken voor…” gewoon bovenaan hebben ipv (mobiel) 3 keer scrollen.
Mijn ervaring is dat het juist meestal Spaanstalige medewerkers zijn, niet zozeer Oostblok. Maar misschien ligt het aan waar je woont waar het Engelstalig personeel vandaan komt,quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het Engelssprekende winkel- en horecapersoneel spreekt over het algemeen geen Nederlands.
Het zijn geen Nederlanders die interessant willen doen, het zijn buitenlanders (veel oostblok), die geen Nederlands spreken, maar wel Emgels, en 9 van de 10 keer idd minder goed dan de gemiddelde Nederlander.
Er zijn kinderen met ADHD en/of autisme en die kun je net als andere kinderen niet alleen thuis laten. Die moeten ook gewoon meequote:Op zondag 19 oktober 2025 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
Kinderen in de supermarkt.
Als je ze dan toch meeneemt, zorg dan op z'n minst dat ze zich gedragen.
In Den Brielle barstte het vroeger van de Spaanstaligenquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het juist meestal Spaanstalige medewerkers zijn, niet zozeer Oostblok. Maar misschien ligt het aan waar je woont waar het Engelstalig personeel vandaan komt,. De ene stad zal misschien stikken van de Spanjaarden en de ander van Polen.
Tja. Wibra. Daar ga je niet heen voor de beleving.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:48 schreef -Spring het volgende:
Winkelpersoneel dat je een kwartier voor sluitingstijd begroet met: "Wij gaan wel zo sluiten."
Dus zonder eerst een "Goedemiddag" oid.
(Wibra Roosendaal)
Mensen die anno 2025 nog de term "Oostblok" gebruiken: dat is toch echt iets van voordat de muur viel / het ijzeren gordijn opgeheven werd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het Engelssprekende winkel- en horecapersoneel spreekt over het algemeen geen Nederlands.
Het zijn geen Nederlanders die interessant willen doen, het zijn buitenlanders (veel oostblok), die geen Nederlands spreken, maar wel Emgels, en 9 van de 10 keer idd minder goed dan de gemiddelde Nederlander.
Wil je dan dat we al die landen afzonderlijk gaan benoemen als opties terwijl er een alomvattend woord is dat vrijwel niemand als beledigend opvat?quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die anno 2025 nog de term "Oostblok" gebruiken: dat is toch echt iets van voordat de muur viel / het ijzeren gordijn opgeheven werd.
De oostlanden?quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil je dan dat we al die landen afzonderlijk gaan benoemen als opties terwijl er een alomvattend woord is dat vrijwel niemand als beledigend opvat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |