abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219263236
Voor wie het niet gezien heeft maar het nog op TV wil zien: vanavond om 22:55 op VRT1 de herhaling van de aflevering van Het huis met Kathleen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 18 november 2025 @ 11:32:37 #27
367000 roos94
pi_219290814
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:09 schreef Melissa97 het volgende:
De eerste aflevering staat op Videoland! Ik verwachte er eerlijk gezegd niet heel veel van. Maar ik heb hier wel van genoten. Hele eerlijke beelden en interviews. Kathleen duidelijk overenthousiast, Kristel wat onzekertjes en Karen heerlijk Karen, voelde zich soms wat opgejaagd. Heb ook wat anekdotes over de eerste tijd van K3 voorbij horen komen die ik niet eerder had gehoord. Leuk gedaan!
Zijn het maar 2 episodes. Wat stom.
pi_219313714
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit wat door de oude K3 liedjes te scrollen en kwam dit ondergewaardeerde pareltje weer tegen O+ Erg jammer dat het niet in de reünie gezongen wordt maar ik snap als dit het net niet gehaald heeft

Bekijk deze YouTube-video
Vind dit eigenlijk 1 van de mindere nummers. Zelfs het nieuw nummer van K3 tiktok tobias vind ik beter :')

Bekijk deze YouTube-video
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219332504
Ik ben naar K3 Originals geweest, en eerlijk gezegd wel geschrokken van hoe idolaat veel bezoekers zijn.

Het was een leuk optreden, dat wel. En zeker vooral heel professioneel en van hoog niveau. Maar ik hoef er niet nogmaals heen. _O- Wel vond ik het heel leuk om te zien hoe energiek Kathleen is. Ze sprong regelmatig van verhoginkjes af en toen op het einde Karen en Kristel minder energiek danste, bleef zij het meest energiek. :D

AFAS Dome (Sportpaleis) is trouwens wel echt een verschrikkelijk slechte locatie. De temperatuur is er bloedheet en na afloop staat iedereen te duwen omdat er te weinig uitgangen zijn voor alle bezoekers.

Ook stond het geluid overdreven hard, vindt de Vlaamse NVWA dat wel goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')