abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2025 @ 15:22:58 #101
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_218944659
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:16 schreef Nober het volgende:

[..]
Er is nog nooit een bootje uit Afrika aangemeerd in Nederland.
Gaat via het zuiden van Europa, hea

Maargoed je bent een beetje simpel dus? Ik moet alles helemaal uitspellen voor je?

Prima.

Meer CO2 => hogere temperaturen => klimaatverandering => extremere extremen => vluchtelingen => bootjes naar Italie, Griekenland, etc.. => mensen die zich verstoppen in vrachtwagens => meer tuig in de grote steden

Duidelijk nu?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_218944874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 11:18 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Godver. Die "DOOR JULLIE ZET IK EEN EXTRA STEAK OP :(!!!!"-tokkies zitten ook hier?
Ja hoor, hier is er precies zo eentje. Ik heb vandaag ambachtelijk kalkoenvlees gehaald bij de lokale slager, voel me bijna schuldig dat het zó lekker is.
pi_218945076
Ik krijg een hartaanval hiervan. Mijn hartproblemen kunnen alleen verholpen worden door MEER vlees te eten.
  zondag 5 oktober 2025 @ 15:52:17 #104
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_218945126
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 15:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ja hoor, hier is er precies zo eentje. Ik heb vandaag ambachtelijk kalkoenvlees gehaald bij de lokale slager, voel me bijna schuldig dat het zó lekker is.
Goed nieuws.

Als je dus voor elke maaltijd waar je rundvlees zou eten in plaats daarvan kalkoen of kip eet dan reduceer je je totale CO2 afdruk van 43 kg co2/dag naar 40 kg co2/dag. Een reductie van 7%.

Dat klinkt misschien voor de ongeinitieerden weinig maar er zijn maar weinig categorieen in je consumptiepatroon waar je zo'n dramatisch verschil kan toepassen.

De categorie Dieet staat nl voor ongeveer 5,5 kg co2/dag. Dus dan reduceer je dat naar 2,5 kg co2/dag. Dat is -55%

[ Bericht 6% gewijzigd door SpecialK op 05-10-2025 16:03:19 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_218945727
De hele CO2 uitstoot van een koe/varken/kip/olifant/veldmuis/etc. is toch gewoon circulair?

Als ieder dier daadwerkelijk netto een positieve hoeveelheid CO2 uitstoot, dan is de aarde vanaf het moment dat (dierlijk) leven is ontstaan namelijk al gedoemd ten onder te gaan.
pi_218946269
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 14:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja blanken moeten zo zwak mogelijk worden gemaakt, de propaganda om een zo groot mogelijke zwakke cuck te worden is al een jaartje of 30 aan de gang.

Zoek maar eens uit waar dat vandaan komt.
Die strijd is toch al langer?
pi_218949390
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 11:22 schreef RotatoR het volgende:
Het idee dat we het klimaat gaan redden met dit soort moralistische regeltjes is behoorlijk stompzinnig.
Het idee dat het klimaat gered moet worden is ook stompzinnig.
pi_218949508
Mooi dat ze zichzelf ook tegenspreken.

Houd de aarde leefbaar door miljoenen doden te voorkomen? Nee fuck dat. We zijn met veel te veel op deze aardkloot. Miljoenen doden extra juist keer ff goed.
pi_218949630
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:51 schreef MichaelScott het volgende:
Honderden miljoenen Chinezen en Indiërs zullen de komende decennia een middenklasse levensstijl aannemen maar Nederlanders gaan de wereld redden door 45 gram vlees per dag te eten.
Honderdmiljoenmiljard
pi_218949719
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:24 schreef Kickstart het volgende:
[ afbeelding ]
Lijken net ingevroren breinplakjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')