SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Uitdagen uitdagen.quote:
Was iig een model wat oekraine niet maakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil wel met iemand ¤100 inzetten dat binnen 6 maanden uitkomt dat 1 van de drones op EU grondgebied bewezen uit OEK afkomstig is.
Dat hoeven geen partijen met directe politieke macht te zijn. Maar ongetwijfeld, net als met iedere oorlog, zijn er partijen die ervan profiteren. Dat is niks wappie aan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat geloof ik dan weer niet.
Wappie jij? Dat denk je toch niet?
Wat ik niet snap is dat ze een of meerdere drones per gebied neerhalen, uit elkaar halen en de onderdelen, software en herkomst analyseren en zodoende een reeks kunnen herkennen. Of juist bewijzen dat het allemaal totaal andere dingen zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Was iig een model wat oekraine niet maakt.
De aarde is plat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Behalve als het waar is.
Het klinkt gewoon nog gek.
Nope.quote:De EU verliest wel op meer fronten momenteel.
Ja, de aarde kan natuurlijk nog platter...quote:Maar dat is allemaal slechts tijdelijk totdat we ons weer herpakt hebben.
Ik wil wel met iemand ¤100 inzetten dat binnen 6 maanden uitkomt dat 1 van de drones op EU grondgebied bewezen uit OEK afkomstig is.
Dit is werkelijk wappie praat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
De aarde is plat.
Het klinkt gewoon nog gek, behalve als het waar is...
[..]
Nope.
[..]
Ja, de aarde kan natuurlijk nog platter...
Ik kan het nog wel bonter maken: je zult zien dat Kyiv dagelijks Oekraïne bestookt met drones en raketten...
Het klinkt gewoon nog gek, behalve als het waar is...
Nee joh, dat zijn Oekraïense oorlogsschepen die een schaduwoorlog tegen de EU voeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Uitdagen uitdagen.
Tot er een keer uitgedeeld wordt met dat risicovolle gedrag en dan keihard naar de meester rennen en huilen.
Kutjong, die putler.
Er zijn helemaal niet meer drones als eerst. Net zoals die ‘incursions’ op het luchtruim van Estland niks nieuws zijn. Er wordt daar enkel een tikje aan de rand van de corridor gevlogen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat ze een of meerdere drones per gebied neerhalen, uit elkaar halen en de onderdelen, software en herkomst analyseren en zodoende een reeks kunnen herkennen. Of juist bewijzen dat het allemaal totaal andere dingen zijn.
Maar 80% is toch kinderdrones, weerbalonnen, kleine vliegtuigen, satellieten die worden aangezien voor UFO drones.
Dit door een snel samengestelde EU taskforce op dit onderwerp, die bij zichtmelding kan adviseren en vertellen hoe neer te halen, snel ter plekke gaan en nlonderzoek plegen.
Alleen al het melden van het bestaan van zo’n taskforce zal beter overkomen dan die tenenkrommende “bezorgdheid reacties” van overheid en politici over de situatie.
Dit gegeven staat los van deze oorlog. Deze toestand gold voor 2021 ook al.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:04 schreef michaelmoore het volgende:
Euzzia is get eerste land dat onderuit gaat aan de bevolkingsimplosie
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Het is wel meer dan dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn helemaal niet meer drones als eerst. Net zoals die ‘incursions’ op het luchtruim van Estland niks nieuws zijn. Er wordt daar enkel een tikje aan de rand van de corridor gevlogen.
Voor wat betreft die drones: paar jaar gelden al waren er letterlijk tientallen die per week die in het verboden gebied van Eindhoven Airport vlogen. Soms met daadwerkelijk gevaar voor het luchtverkeer.
Als ze nu in de Telegraaf een hitserig bericht plaatsen over: na Denemarken nu Militair Vliegveld Eindhoven doelwit onbekende drones beginnen hier in de comments mensen al hysterisch ‘artikel 5’ te roepen zonder dat ze weten wat het inhoud.
Hoe wist je broertje dat het diesel was? En wat deden ze daar dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel meer dan dat.
Mijn broertje heeft een werkappartement in Aalborg Denemarken en had uren een grote drone boven zijn appartement hangen en over de haven.
Was een 2 cilinder diesel aangedreven drone die heel langzaam vloog.
Denk ook weleens dat dit interne acties zijn van landen om redenen die onbekend zijn.
Als ze echt dachten dat het Russische toestellen waren laat je dat toch geen uren rondvliegen?
Die dingen noemen we "vlieg-tui-gen".quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje heeft een werkappartement in Aalborg Denemarken en had uren een grote drone boven zijn appartement hangen
Neerschieten is natuurlijk wel een risico. Je zou het maar op je hoofd krijgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel meer dan dat.
Mijn broertje heeft een werkappartement in Aalborg Denemarken en had uren een grote drone boven zijn appartement hangen en over de haven.
Was een 2 cilinder diesel aangedreven drone die heel langzaam vloog.
Denk ook weleens dat dit interne acties zijn van landen om redenen die onbekend zijn.
Als ze echt dachten dat het Russische toestellen waren laat je dat toch geen uren rondvliegen?
Siberië.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:25 schreef michaelmoore het volgende:
IK denk dat Siberie los breekt van Ruzzia en aansluiting gaat zoeken bj het vrije westen
Nou het officiële verhaal is dat de Denen het niet wisten het vliegveld was ook platgelegd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe wist je broertje dat het diesel was? En wat deden ze daar dan?
Dat Putin zijn hele Ruzzia land onder controle heeft, daar geloof ik al geen zak meer vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:26 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Siberië.
Dat is zo ongeveer half Rusland.
Laten we dat eens bekijken...quote:
Dat is mooi. Een onverdeeld EU is een sterke EU.quote:de EU laat onverdeeldheid zien,
Die ziet graag een verdeelde EU.quote:zie de speech van Vance, die daar nog een stapje bovenop zet.
Dankzij onder andere Vance.quote:De VS is zich ook anders gaan gedragen.
Nee, China is opportuun en gebruikt de Russische zwakte voor hun eigen gewin.quote:Landen als India en China trekken met Rusland e.a. meer naar elkaar toe.
Dankzij onder andere Vance.quote:De VS beweegt verder van de EU.
Oh, die blijven wel binnenboord.quote:Landen als Slowakije, Hongarije, Tsjechië is het elke verkiezingsronde maar weer tenenknijpen of ze binnenboord blijven.
Ja, verder hun probleem.quote:Engeland is weg en staat op een euh zwak punt.
Yup, daar niets nieuws onder de zon.quote:Frankrijk valt in een schuldenbubbel. Italië en Spanje kunnen daarin mee.
Prima toch?quote:Duitsland heeft het lastig economisch. De Eu kan de migratiecrisis maar niet beteugelen.
Landen kijken niet langer naar Brussel als een bodemloze put vol met geld maar als een tergende organisatie vol regels en nog meer regels.
Och, het feit dat zoveel migranten naar de EU komen geeft wel aan hoe de EU er voor staat ten opzichte van de rest van de wereld.quote:Dat doet wat met de wereld macht en de positie waarin je je bevind.
Althans, dat leeft in jouw hoofd.quote:Waar “de wereld” (buiten de EU) iig helemaal klaar mee is zijn moralistische praatjes van hoge EU politici over hoe het moet, wat landen en mensen mogen, hoe je het klimaat aanpakt en hoe je met migranten omgaat.
Na jarenlang van de toren te hebben geschreeuwd zal er in heel wat achterkamertjes keihard om gelachen worden nu.
Zolang we de euro hebben gaat het nederland goed, zou wel beter zijn als zeggenschap / inbreng kan gecorreleerd kan worden aan de netto bijdragequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Laten we dat eens bekijken...
[..]
Dat is mooi. Een onverdeeld EU is een sterke EU.
[..]
Die ziet graag een verdeelde EU.
Ik snap niet waarom je waarde hecht aan wat hij zegt.
Hij heeft een duidelijke politieke agenda die niet goedgezind is richting de EU.
[..]
Dankzij onder andere Vance.
[..]
Nee, China is opportuun en gebruikt de Russische zwakte voor hun eigen gewin.
[..]
Dankzij onder andere Vance.
Waarom hecht je dan waarde aan wat hij zegt?
[..]
Oh, die blijven wel binnenboord.
Ze hebben alleen een andere visie over de unie.
[..]
Ja, verder hun probleem.
De EU blijkt goed zonder het VK te kunnen. Die lag toch vooral dwars.
[..]
Yup, daar niets nieuws onder de zon.
[..]
Prima toch?
De landen hebben zelf die regels in het leven geroepen.
En kunnen dat ook weer veranderen.
[..]
Och, het feit dat zoveel migranten naar de EU komen geeft wel aan hoe de EU er voor staat ten opzichte van de rest van de wereld.
[..]
Althans, dat leeft in jouw hoofd.
In feite is er weinig veranderd.
Tuurlijk is niet alles pais en vree binnen de EU.
Maar dat is het ook nooit geweest.
Anders dan Rusland, China, VS is de EU een samenwerkingsverband tussen soevereine landen.
We hebben hier geen autocraat als president van de EU.
Elk land wil zijn eigen koers varen en trekt daarbij aan de EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |