Gister en eergister was leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja ik vind dit seizoen nog niet best.
PLEASE DO!
Dat zou wel wat verklaren, maar zou dat niet ter sprake zijn gekomen?quote:
Kan me wel voorstellen dat er ook mensen zijn die niet alles op tv kwijt willenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou wel wat verklaren, maar zou dat niet ter sprake zijn gekomen?
Ben jij te bedienen met knopjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een PS5, ze mag wel met mij spelen
Joystick?quote:
@Sapstengel hengelt werkelijk elke vrouw binnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een PS5, ze mag wel met mij spelen
Dit is pas de tweede dit seizoen denk ik en de eerste was lesbisch. Maar deze is wel gek genoeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sapstengel hengelt werkelijk elke vrouw binnen
Zoals half Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |