Dit moest ik opzoekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef RipCity het volgende:
Die heeft gewoon extra hoge gloryhole nodig
De bewuste mismatch voor de kijkersquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
ze zijn beide gay dat past wel bij elkaar
Leiden-Nijmegenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De bewuste mismatch voor de kijkers
Nouuuquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
Dit is 10x erger dan Britt Dekkers's accent
Meiden van Holland TV?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Is die lasser eerder op tv geweest
Oogt bekend
Je bent er nooit als het de hele avond leuk isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:04 schreef DKUp het volgende:
Herseninfarct mama
Epileptische aanval papa
Professionele hulp nu zelf
Wat een aflevering dit
Ja ik vind dit seizoen nog niet best.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent er nooit als het de hele avond leuk is
Gister en eergister was leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja ik vind dit seizoen nog niet best.
PLEASE DO!
Dat zou wel wat verklaren, maar zou dat niet ter sprake zijn gekomen?quote:
Kan me wel voorstellen dat er ook mensen zijn die niet alles op tv kwijt willenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou wel wat verklaren, maar zou dat niet ter sprake zijn gekomen?
Ben jij te bedienen met knopjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een PS5, ze mag wel met mij spelen
Joystick?quote:
@Sapstengel hengelt werkelijk elke vrouw binnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een PS5, ze mag wel met mij spelen
Dit is pas de tweede dit seizoen denk ik en de eerste was lesbisch. Maar deze is wel gek genoeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sapstengel hengelt werkelijk elke vrouw binnen
Zoals half Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |