Haha de eerste is vaak bepalend voor het beeld inderdaad. Ik altijd aan van die vroeg burgerlijke beetje christen meisjes.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk bij Marit altijd aan lesbisch auti gek, maar ken er ook maar eentje
Be differentquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:38 schreef RipCity het volgende:
Heeft die Nou een citroentje in z’n cassis?
Fakking Chillquote:
Hij straalt wel depressie uit.quote:
En de ouders wisten van niksquote:
Bijna hetzelfde!quote:
Vroom en kuisquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:43 schreef Evangelion het volgende:
Mooi contrast tussen de eerste twee dates
Ik herken wat je zegt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als je een voice memo krijgt en je hoort die meid in het paars, dan weet je toch als dat je niet meer afspreekt
De haais komen binnen. Blijf bij onsquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
@:Pisces29 zegt altijd dat ik de betere aflevering altijd mis.
Of je mee wil postenquote:
Ga maar weg danquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
@:Pisces29 zegt altijd dat ik de betere aflevering altijd mis.
Ik zit er echt telkens tegen aan om te vertrekken. Vorige week ook al...quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De haais komen binnen. Blijf bij ons
Ze kennen elkaar echt.quote:
Erg weinig. Maar het is idd maandagquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik oostte toch eerder ook al mee?
Bekende gays, al geneukt waarschijnlijk.
Ik heb even gemist dat we met een postquotom werken hierquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erg weinig. Maar het is idd maandag
Een gemeenschappelijke vriendin? Of een bank/bed van de Ikea?quote:
Hebben die ooit een Henk Kees of Wendy?quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een gemeenschappelijke vriendin? Of een bank/bed van de Ikea?
Zijn niet echt intellectuelen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Waarom weten die debielen nooit wat ze besteld hebben
Ze deed wel aan zuipen zei ze in de intro.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Kerkmeisje is roomser dan de Paus, krijg beetje the creeps van haar.
I love you berry muchquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Waarom weten die debielen nooit wat ze besteld hebben
Ja, eerder Zweedse namen. Maar ze hebben ook een Billy (boekenkast) dan kan een Wendy ook wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben die ooit een Henk Kees of Wendy?
Eerder een KNOPPE SALAND of HOCKEMOCKE
Dat zijn ze juistquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze deed wel aan zuipen zei ze in de intro.
Ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |