quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is weekend
Het is weekend
Tralala
Je hebt het verdiendquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was er even hard aan toe
Lekker tekenen en haken
Vanavond eens echt goed koken voor mezelf...
Uit een kookboekquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend![]()
Wat ga je vanavond koken?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uit een kookboek
Komt neer dat ik lekker veel groentes ga snijden (paprika ui courgette) met tofu en perzik en rozijnen. De halve kruidenkast en knoflook erin. Met "Noten en zaden"-rijst
Het heet volgens het boek "Marokkaanse rijstschotel met perzikken"
En als lunch bak ik de andere helft van de courgette op met wat tomaten. Zonde om oud te laten worden
Doe eigenlijk nooit zoveel moeite voor mezelf...
Ik doe stiekem wel de rijst koken volgens het doosjequote:
Sowieso slim om de verpakking te volgen, soms zitten er kleine verschillen in per merk/soort etcquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe stiekem wel de rijst koken volgens het doosjewil het niet verpesten. Noten en zadenrijst is nml duur
Dank je!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Voor wie benieuwd was naar het Harry Potter diner, in het recensie topic in CUL staan wat foto's.
We koesteren deze ervaringquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je!
Ga even kijken
Stiekem een klein beetje jaloers hoor
Ooooh wat coolquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
Vervolg van het bonnetje uit 1984 verhaal.
Had wat garen uit oma's voorraad mee naar mijn ouders, gezellig samen met mijn moeder een geschikt patroon uitzoeken voor een (gehaakt) vestje.
Patroon gevonden dat werkt met dit type garen. Komt het uit een boekje uit 1984
[ link | afbeelding ]
Ja het is prachtig garenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh wat cool
En prachtig wol
Ach met zulke garens vallen foutjes ook niet opquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is prachtig garen
Angorawoldus hartstikke warm straks
Alleen geen fouten maken met het maken want dat krijg je nooit meer los
Mijn oma breidde vroeger dat soort truien voor onsquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
Had wat garen uit oma's voorraad mee naar mijn ouders, gezellig samen met mijn moeder een geschikt patroon uitzoeken voor een (gehaakt) vestje.
[ link | afbeelding ]
Is wel een leuk evestje en die korte zijn ook weer in de mode zag ik gisterenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |