Gezelligquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo! Mijn wekker van de normale Skyradio maar de Christmas station gegaan.
En de overdag afspeellijst is ook kerst geworden
Beetje laat dit jaar
Ben wel laat met in de stemming komen dit jaar... normaal jeukt de kerst al in september en volgens mijn agenda mag ik over twee weken de boom opzetten. Moet er nog niet aan denken. Dus probeer mezelf lekker te maken met muziek nuquote:
Rustig aan, komt vanzelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben wel laat met in de stemming komen dit jaar... normaal jeukt de kerst al in september en volgens mijn agenda mag ik over twee weken de boom opzetten. Moet er nog niet aan denken. Dus probeer mezelf lekker te maken met muziek nu
Ja... dat gevoel ken ik...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rustig aan, komt vanzelf
Ookal schrok ik vanmorgen ook wel hoe snel de tijd gaat.
Heb nog zo'n 9 weken om alles te doen voor kerst wat ik wilde, en dat begint al een beetje krap te worden.
Hier ook niets belangrijksquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat gevoel ken ik...
Wil in een maand tijd een deken haken... en nog meer knutsels... niks belangrijks officieel maar voor mij belangrijk
Jullie ook veel voor bier? Je ging toch naar een of meerdere kerstmarkten?
Vijfentwintig oktober is voor de kerstboom. Dan heb ik er vast wel zin in
Oooh kerstkaarten... dat zou ik ook nog moeten doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook niets belangrijks
Kerstkaarten maken, had 1 per week bedacht en dat zou dan nog net uitkomen dus moet wel echt aan de slag.
En de 5 Hunger Games films (samen met mijn ouders dus dat wordt nog even goed in de agenda's kijken) kijken, voor de boek en bieproeverij die 13 december is.
We staan sowieso op 1 kerstmarkt, vandaag de bevestiging gekregen en misschien nog 1.
Diamond painting kerstkaarten, niet mijn favoriet maar mijn moeder vindt het leuk en heeft ze groot ingekocht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh kerstkaarten... dat zou ik ook nog moeten doenWat voor maak jij? Kerstkaartjes zijn leuk
Ik ga het zo even in mijn planning van morgen zetten. Geen flauw idee wat ik moet makenwat stom van me
Zijn er al vijf hungergamesfilms? Ze zijn wel snel zeg, het vijfde boek is pas uit ja! Wel leuk!
En dan bier gebaseerd op de films? Dat heb je toch ook een keer met Harry Potter gedaan (of was het Star Wars, sorry ben het vergeten)
Kerstmarktleuk! Speciaal bier is ook een leuk cadeau voor onder de boom ja
Wat leuk! En super dat je het ook nog even doorstuurt aan de winkelquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Even wat grappigs delen:
Ik heb wat tassen vol garen uit de voorraad van oma gekregen, en dat was ik aan het uitzoeken.
In 1 van de wikkels zat nog het bonnetje.. van 16 augustus 1984!
[ afbeelding ]
Je kan nog net aan lezen dat er bovenin staat:
NAALDKUNST ALKMAAR
zonder bon geen ruiling
Dus ik heb ze opgezocht, en ze bestaan nog steeds!
Berichtje gestuurd met foto van het bonnetje en het garen
Kreeg ik deze reactie op terug
[ afbeelding ]
Wel heel ontspannend om te doen toch? DP?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Diamond painting kerstkaarten, niet mijn favoriet maar mijn moeder vindt het leuk en heeft ze groot ingekocht.
Het 3e boek hebben ze in de 2 films verfilmdEn je hebt het goed onthouden zowel voor Harry Potter als Star Wars zijn we ook al ooit naar zo'n bieproeverij geweest. Altijd erg leuk.
Aanstaande vrijdag gaan we ook naar een Harry Potter Diner, bedacht door dezelfde persoon als al die andere proeverijen.
Wat heerlijk ditquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Even wat grappigs delen:
Ik heb wat tassen vol garen uit de voorraad van oma gekregen, en dat was ik aan het uitzoeken.
[ afbeelding ]
NAALDKUNST ALKMAAR
zonder bon geen ruiling
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk! En super dat je het ook nog even doorstuurt aan de winkel
Ja zulke dingetjes vind ik echt leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat heerlijk dit
Leuk dat je een bericht gestuurd hebt. Tof!
Ik heb ook wel eens diamond painting gedaan. Is ook wel relaxedquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel heel ontspannend om te doen toch? DP?
Zelf word ik er een beetje kriegelig van, maar ik ken grote fans.
En het is wel leuk glinsteren met de kerst
Oh mijn geheugen valt mee dusJe doet echt hele toffe dingen
altijd zo leuk om te lezen. Je hebt ook een goede smaak in verhalen en zo. Echt super tof! En heel origineel.
Snap hem met de films. Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een van die films heb gezien. Net zoals Divergent, The Uglies, The 100 etc... de boeken heb ik allemaal wel
Is er een speciale datum dat je de kerstboom op mag zetten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben wel laat met in de stemming komen dit jaar... normaal jeukt de kerst al in september en volgens mijn agenda mag ik over twee weken de boom opzetten. Moet er nog niet aan denken. Dus probeer mezelf lekker te maken met muziek nu
Borduren en Hakenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens diamond painting gedaan. Is ook wel relaxed
Maar toch vind ik borduren of haken leuker om te doen.
De glinsters doen het vooral voor mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel heel ontspannend om te doen toch? DP?
Zelf word ik er een beetje kriegelig van, maar ik ken grote fans.
En het is wel leuk glinsteren met de kerst
Oh mijn geheugen valt mee dusJe doet echt hele toffe dingen
altijd zo leuk om te lezen. Je hebt ook een goede smaak in verhalen en zo. Echt super tof! En heel origineel.
Snap hem met de films. Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een van die films heb gezien. Net zoals Divergent, The Uglies, The 100 etc... de boeken heb ik allemaal wel
Ik kan me niet zo goed concentreren op films en series. Moet er altijd wat bij doen terwijl ik me in lettere kan verliezen. Beetje raar van mequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De glinsters doen het vooral voor mij
Ach de boeken zijn meestal ook beter dan de films
Je bent echt goed bezig meis. Las het vandaag ook al elders dat je lekker sport.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Na vanmorgen borduren net nog even zitten haken. Dat is lang geleden zo veel creatiefs op 1 dag![]()
En ook nog gesport vandaag, er is eindelijk weer iets van ritme.
Het grappigste vind ik nog dat ik vrij zeker ben van wie er geantwoord heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
Even wat grappigs delen:
[ afbeelding ]
NAALDKUNST ALKMAAR
zonder bon geen ruiling
[ afbeelding ]
Snap ik ook wel, het kijken van films en series is toch passiever dan lezen, dat de aandacht dan kan gaan dwalen is helemaal niet gek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan me niet zo goed concentreren op films en series. Moet er altijd wat bij doen terwijl ik me in lettere kan verliezen. Beetje raar van me
Dat lijkt me ook heerlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, het kijken van films en series is toch passiever dan lezen, dat de aandacht dan kan gaan dwalen is helemaal niet gek.
Wij (vent en ik) hebben ook een duidelijk onderscheid in "oplet" films/series en wat meer achtergrondruis-film/series, het is fijn om in een film gezogen te worden, maar het hoofd moet dan wel goed staan.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het grappigste vind ik nog dat ik vrij zeker ben van wie er geantwoord heeft.Ik brei dan wel niet, maar een hoop van m'n borduurgaren-voorraad komt daar vandaan.
Er zaten er een tijdje meerdere op de Laat, dan is de naam gebruiken wel handiger.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook weleens ben geweest nu ik er over nadenk, een keer in de pauze oid om even iets te halen voor mij of mijn moeder
Kan haast niet anders dan dat ik een keer naar binnen ben gewipt met hoeveel jaar ik in Alkmaar heb gewerkt
Maar dat was dan meer "die ene handwerkwinkel op de Laat" ipv Naaldkunst
Ohjaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zaten er een tijdje meerdere op de Laat, dan is de naam gebruiken wel handiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |