Dat snap ik wel ja! Is dat iets wat te oefenen is? (nee, ik zet je niet aan tot zuipenquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liefvooral het proeven vind ik nog wel lastig.
Gisteren waren we bij een Masterclass NK en WK biersommelier. Dat was wel erg interessant. Daar hebben we ook blind moeten proeven en dat viel nog niet tegen.
Ja, het is vooral veel oefenen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja! Is dat iets wat te oefenen is? (nee, ik zet je niet aan tot zuipen)
Was het leuk gisteren?
Super! Is het nog een hobby of is het meer? Vind het zo leuk om jouw enthousiasme te lezen. Echt een passiequote:Op dinsdag 11 november 2025 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het is vooral veel oefenen.
Voor mijn opleiding krijg je straks ook een biergist en als die bekend is dan wil ik het wel meerdere keren blind gaan proeven.
En dan neem je van alles 2 slokjes dus het is inderdaad niet zuipen
Gisteren was zeker leuk
Zeker nog een hobbyquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super! Is het nog een hobby of is het meer? Vind het zo leuk om jouw enthousiasme te lezen. Echt een passie
Succes met oefenen proeven
En fijn dat het leuk was
Hobby's die tijd vreten ken ik wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker nog een hobbymaar wel eentje waar heel veel tijd in gaat zitten.
Hoe was jouw dag?
O nooit geweten dat er een bieropleiding bestond, succes Sarabiequote:Op maandag 10 november 2025 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Net impulsief mezelf ingeschreven voor de bieropleiding van Nederland. Ik vind het wel spannend want ik heb echt al heel lang niet meer een examen gemaakt.
Ga er lekker van genieten.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker, volgende week wordt druk, dus even een dagje vrij is wel goed
Waaaaaar?quote:Op woensdag 12 november 2025 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga er lekker van genieten.
Ik ga morgen naar de handwerkbeurs. Ik ben benieuwd.
Groningen, Martini Plazaquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 12 november 2025 13:28 schreef Donna het volgende:
Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Ben hier al te lang niet geweest.
Komt goed! En anders is er ook geen man overboord he. Dan ga je volgende keer niet weer.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk de schilderclub weer proberen. Was weggegaan ivm slechte sfeer, maar er is me verteld dat daaraan gewerkt is. Dus ik geef het weer een kans.
Duimen jullie voor een oké ochtend![]()
Ben stiekem echt wel erg nerveus
Klopt, er was of is iemand die mensen echt voluit beledigen en compleet uit haar dak ging of gaat als ze erop aangesproken wordt.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Komt goed! En anders is er ook geen man overboord he. Dan ga je volgende keer niet weer.
Betrek het niet op jezelf!
Wat, iemand die zich zo gedraagt, wil je toch niet in je groep hebben? Wat er voor reden ook achter zit, de rest hoeft daar niet op zo'n manier onder te lijden.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, er was of is iemand die mensen echt voluit beledigen en compleet uit haar dak ging of gaat als ze erop aangesproken wordt.
Toen ze me ronduit ging uitleggen waarom ik een lelijk gezicht had, wat er allemaal mis mee is, besloot ik weg te gaan. Ze gaat zo op de man in rotopmerkingen
Maar goed, ze zouden daar regels over de sfeer gemaakt hebben, dus we gaan het meemaken. En anders is het idd eenmalig en trap ik er niet weer in
Ik neem aan dat diegene uit de groep gezet is ook?quote:Op donderdag 13 november 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, iemand die zich zo gedraagt, wil je toch niet in je groep hebben? Wat er voor reden ook achter zit, de rest hoeft daar niet op zo'n manier onder te lijden.
Dank je welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |