Ik duim dat het goed gaat met je vader morgenquote:Op donderdag 6 november 2025 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Het is een rare week, vanaf zondag met mijn vader bezig geweest. Hij ligt in het ziekenhuis en krijgt als het goed is morgen een pacemaker.
[..]
Hij is ook wel heel leuk
Alleen verf die niet gebruikt wordt is verspildquote:Op donderdag 6 november 2025 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan met alles toch?
[..]
Als kind had ik vooral een "Uhoh, het raakt op!", dat probeer ik nu wat meer los te laten.M'n mooie spullen zijn om te gebruiken, niet om tentoon te stellen.
Oh wat heftig Sarabi...quote:Op donderdag 6 november 2025 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Het is een rare week, vanaf zondag met mijn vader bezig geweest. Hij ligt in het ziekenhuis en krijgt als het goed is morgen een pacemaker.
[..]
Hij is ook wel heel leuk
Was een goede prikster, ik voelde er helemaal niets van. Heb een chocolade letter bij me dus die gaat zo aan stukkenquote:Op donderdag 6 november 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Gaat vast lukken. Weet alleen nog niet wat ik wil doen. Dat zien we wel als de begeleider weg is. Nu eerst iig een kopje thee
[..]
Als je niet gilt krijg je een lolly
[..]
Dapper geweest?
Mooi zoquote:Op donderdag 6 november 2025 09:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Was een goede prikster, ik voelde er helemaal niets van. Heb een chocolade letter bij me dus die gaat zo aan stukken
Sterkte voor morgen Sarabiquote:Op donderdag 6 november 2025 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
[..]
Hij is ook wel heel leuk
Tips zijn welkom.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen verf die niet gebruikt wordt is verspild
Die frustratie ken ik wel ja. Inmiddels heb ik het omgebogen naar "zoveel mooie momenten mee gehad". Alleen starten met een nieuwe napje verf doet wel even pijn
Ben erg benieuwd wat je zoal ermee maakt. Als je advies wil voor leuke online lessen..? Sowieso staat er al op YouTube veel leuks voor niks.
Sorry voor de bemoeizucht. Plaatsvervangend enthousiasme. Zeker omdat je goed bent
Oké, zelf ben ik lid van Dream And Draw. Is duur, maar ik bespaar op mijn boodschappen daarvoor. Dit is op Patreon, en veel lessen, allerlei thema's en alles met aquarel. Leer ik heel erg veel van! Ze hebben ook korte lessnreeksen die je los kan kopenquote:
Zo je bent echt een crea bea. Leuk ook die eerste fotoquote:Op donderdag 6 november 2025 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had m'n Kreadoe-buit nog niet gedeeld geloof ik.![]()
Bouwpakketje, zit inmiddels in elkaar:
[ afbeelding ]
Borduurpakketje:
[ afbeelding ]
Waterverf (in actie):
[ afbeelding ]
En uiteraard nog even een resultaat van het spelen met de nieuwe verf:
[ afbeelding ]
Ik heb sinds de basisschool geen waterverf meer aangeraakt, dus ik was enorm tevreden dat er wat herkenbaars uit kwam.
Oh wat een originele advent! Wat leukquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:19 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen,
Het is weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb.
Ik heb een kralen adventskalender gekocht. Er zitten 10 doosjes in en een zakje voor 24 dec. Voor ieder doosje komt er een blogje met uitleg wat je met de inhoud kunt maken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik iedere zondag een doosje ga openmaken en dan rond kerst de rest.
Hey welkom terugquote:Op zaterdag 8 november 2025 09:19 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen,
Het is weer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb.
Ik heb een kralen adventskalender gekocht. Er zitten 10 doosjes in en een zakje voor 24 dec. Voor ieder doosje komt er een blogje met uitleg wat je met de inhoud kunt maken.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik iedere zondag een doosje ga openmaken en dan rond kerst de rest.
Ben benieuwdquote:Op zondag 9 november 2025 10:43 schreef Patapon het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar wat er in zit.
Straks eerst even wandelen en dan vanmiddag het eerste doosje openmaken. Ik zal het hier ook posten.
Wel mooi! Snap je wel, het is een heel specifieke stijl. Was het maken leuk?quote:Op zondag 9 november 2025 14:09 schreef Patapon het volgende:
Aftellen met de kraaltjes adventskalender. Ik ga iedere zondag een doosje openmaken. En dan rond kerst de rest. ( het zijn 10 doosjes.)
10
Grote kralen, kleine kralen, een sluiting en draad. De bijbehorende blog gevolgd en het werd een ketting.☺️
Niet mijn kleur maar ik kan er vast iemand blij mee maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en weer wat geleerd. Ik had nog nooit een ketting gemaakt. Was best snel klaar.quote:Op zondag 9 november 2025 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel mooi! Snap je wel, het is een heel specifieke stijl. Was het maken leuk?
Oh wat goed van je en cool!quote:Op maandag 10 november 2025 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Net impulsief mezelf ingeschreven voor de bieropleiding van Nederland. Ik vind het wel spannend want ik heb echt al heel lang niet meer een examen gemaakt.
Ja snap ik!quote:Op zondag 9 november 2025 16:05 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, en weer wat geleerd. Ik had nog nooit een ketting gemaakt. Was best snel klaar.
Voorlopig komen de blogs met uitleg ook pas 1 keer per week online, dus sneller kan niet eens. Ach, dan heb ik tenminste tijd voor mijn 100 andere hobby's.quote:Op maandag 10 november 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik!
Zondag de volgende dus weer toch
Liefquote:Op maandag 10 november 2025 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat goed van je en cool!
Examens zijn altijd spannendmaar ik weet zeker dat je het kan
bier heeft geen tot weinig geheimen voor jou joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |