Het is toch weer snel gegaanquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx, het is al weer november, nog twee maandjes en het jaar is alweer om
Je echt he, de tijd vliegtquote:
Volgend jaar gaat een top jaar wordenquote:Op zondag 2 november 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben blij wanneer 2025 voorbij is
Dit is niet mijn jaar
Volle moed voor 2026
Ga ik wel vanuitquote:Op zondag 2 november 2025 12:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat een top jaar worden
Dank je wel voor de tip!quote:Op woensdag 5 november 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Crea Bea's kijk even hier gratis kaartjes te winnen voor een beurs
Dotteke in CRE / [Beurzen]
Mogguh!!! Zo eventjes de griepprik halen bij de medische dienst hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx, het is al weer november, nog twee maandjes en het jaar is alweer om
Morguh Nixxx, nu pas, ik heb hem al een maand of zo denk ikquote:Op donderdag 6 november 2025 08:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh!!! Zo eventjes de griepprik halen bij de medische dienst hier
Lekker Child, geniet van je eigentijdquote:Op donderdag 6 november 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks begeleider en dan tijd voor mezelf
Dank je wel. Gaat vast lukken. Weet alleen nog niet wat ik wil doen. Dat zien we wel als de begeleider weg is. Nu eerst iig een kopje theequote:Op donderdag 6 november 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker Child, geniet van je eigentijd
Als je niet gilt krijg je een lollyquote:Op donderdag 6 november 2025 08:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh!!! Zo eventjes de griepprik halen bij de medische dienst hier
Dapper geweestquote:Op donderdag 6 november 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nixxx, nu pas, ik heb hem al een maand of zo denk ik
Ooooooooh! Mooie spulletjesquote:Op donderdag 6 november 2025 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had m'n Kreadoe-buit nog niet gedeeld geloof ik.![]()
Bouwpakketje, zit inmiddels in elkaar:
https://imgur.com/a/fhzLPMx#XlJ7W7M
Borduurpakketje:
[ afbeelding ]
Waterverf (in actie):
[ afbeelding ]
En uiteraard nog even een resultaat van het spelen met de nieuwe verf:
[ afbeelding ]
Ik heb sinds de basisschool geen waterverf meer aangeraakt, dus ik was enorm tevreden dat er wat herkenbaars uit kwam.
Dit setje is van Artum, deze is het: https://artum.nl/collecti(...)lverf-set-48-kleurenquote:Op donderdag 6 november 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooh! Mooie spulletjes
Ben fan van je borduurpakketje
Welk merk aquarel is dat? Je hebt echt talent ermeeKnap gedaan hoor
Niet "wat herkenbaars", gewoon een goed gelukte, prachtige vis
Oooh daar heb ik ook wel eens verf van gehad ja!quote:Op donderdag 6 november 2025 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit setje is van Artum, deze is het: https://artum.nl/collecti(...)lverf-set-48-kleuren
En dank.Was vooral lekker aan het spelen en ineens zag ik een visje in een van m'n blobjes.
quote:Op donderdag 6 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik was helemaal niet op zoek naar meer borduurpakketten, maar m'n zus wilde wel even neuzen en deze keek me ineens aan. En alles octopus moet mee.![]()
Kan met alles toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]"a happy little accident" die aanschaf dus
wist niet dat Bob Ross citeren ook kon met borduurpakketjes
Als kind had ik vooral een "Uhoh, het raakt op!", dat probeer ik nu wat meer los te laten.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh daar heb ik ook wel eens verf van gehad ja!
Ziet er super aantrekkelijk uit zo'n doos vol kleurtjes
Ben jij ook zo voldaan wanneer je deuken krijgt in de napjes (van veel gebruiken)?(naja, als kind dan, want je bent nu pas weer begonnen)
Aquarel is ook niet meer dan opscheppen met blobjes
Hij is ook wel heel leukquote:Op donderdag 6 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik was helemaal niet op zoek naar meer borduurpakketten, maar m'n zus wilde wel even neuzen en deze keek me ineens aan. En alles octopus moet mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |