ja ff dipje heeft ie idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
Hmmz, heb weer wat problemen met FOK!. Service unavailable.
Heb ik net gedaan ja.quote:
doe alquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze heeft al een week niet in DTS gepostIk gok dat @:sally graag met je mee wil, anders had ze wel gezegd van niet.
<<< Dit! Gisteren weer thuisgekomenquote:
Ehm, geen uitnodiging of dergelijke gezien. Bovendien: DM en WA komt sowieso niet aan bij mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
heeft ze al voor zover ik weet, als ze wat stuurt altijd oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik ben net gisteravond thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Griekenland! Met mijn vriend.
Wel succes @kree - en veel plezier op jouw vakantie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Heer Versquote:
Heer MT6.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
<<< Dit! Gisteren weer thuisgekomen
[..]
Ehm, geen uitnodiging of dergelijke gezien. Bovendien: DM en WA komt sowieso niet aan bij mij.haha ja ik was ook boos, naja ach....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik ben net gisteravond thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Griekenland! Met mijn vriend.
Wel succes @:kree - en veel plezier op jouw vakantie.
Kan wel eens gebeuren enzo.
Do what you love, love what you do!
Welk cijfer ?quote:
Dat is wel de beste.quote:
Hey Puzzie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
ah het is weer zo ver met het win virus
Geen goed teken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ilitair-terrein.html
Vanaf nu is elk nieuws over drones @:justink de verdachte. Graag deze running gag volgen @:greysbones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |