Een collega zijn leven is gered door AI, maar goed, AI IS SLEXHTMMCHTquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:37 schreef kree het volgende:
[..]
waar en snap dat het dan nu helpt?
Dat is niet mijn punt.
Maar wat als iedereen het gekopieerd heeft dan van AI en wat alles makkelijker maakte?
Gaat AI dan zichzelf verbeteren? of is het vooral nu een veredelde zoek robot die put uit mensen die zeg maar zelf erover gedacht hebben?
Nog als je op dat punt komt dan is AI best wel gevaarlijk en kun je zeggen, kree wat lul je, maar zie black mirror
Echt he, de jeugd van tegenwoordigquote:
Het zou verboten moeten sein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een collega zijn leven is gered door AI, maar goed, AI IS SLEXHTMMCHT![]()
![]()
![]()
![]()
Verdammtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Echt he, de jeugd van tegenwoordig
Daarover gesproken, die bestaan 20 jaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Echt he, de jeugd van tegenwoordig
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Is trouwens een true story, een collega was uitbehandeld, maar door ontwikkelingen gedaan door AI is ie nu in principe schoon
Ik zocht dat verhaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Is trouwens een true story, een collega was uitbehandeld, maar door ontwikkelingen gedaan door AI is ie nu in principe schoon
Vieze Furquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarover gesproken, die bestaan 20 jaar.
Faberyeyo.quote:
Bolk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, even weer waar het topic voor bedoeld is: Bolk!
Goffer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
Dat plaatje in de OP, is die met AI gemaakt?
Ik vind mooiquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
Dat plaatje in de OP, is die met AI gemaakt?
Alles wel Niffo ?quote:
Hjir giet it noflik, foar de kofje net eamelje.quote:
It kin net.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ze te programmeren vallen dat ze een roze jurk gaat dragen en gaat schilderen?
Vast wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ze te programmeren vallen dat ze een roze jurk gaat dragen en gaat schilderen?
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.
ToT is een fout algoritmequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.
Ow ik dacht dat ik het alleen in mijn hoofd deedquote:
Fijn is een groot woordquote:
Alles?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn is een groot woord
Alles oké
Welke BN'er trouwens ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |